שתף קטע נבחר

ביי ביי WOW: מכירת החיסול מתחילה

WOW האיסלנדית נפרדת מישראל וסוגרת את הקווים שלה מהארץ לצפון אמריקה. בעקבות זאת יוצאת חברת התעופה במחירים חסרי תקדים עבור כרטיסי הטיסה האחרונים - 380$ הלוך חזור לניו יורק. וגם - איך תתכוננו למבצעים הגדולים של חברת הלואו קוסט איזיג'ט בחמישי הקרוב? כל הטיפים בכתבה

 

מכירת החיסול של WOW

חברת הלואו קוסט האיסלנדית WOW החלה את פעילותה בארץ לפני כשנה, כאשר הציעה טיסות זולות לארצות הברית דרך בירת איסלנד רייקיאוויק. בתחילת חודש יולי השנה הודיעה החברה על הפסקת פעילותה בישראל. בעקבות סגירת הקווים היא יוצאת עם מחירי טיסות נמוכים במיוחד עבור הטיסות האחרונות מהארץ לצפון אמריקה. אחד מהיעדים המעניינים ביותר הוא ניו יורק, אליו תוכלו לרכוש כרטיסי טיסה אחרונים בחודש אוקטובר בכ-380$ - לטיסות הלוך ושוב.

ניו יורק בפחות מ-400 דולר הלוך ושוב! (צילום: נטלי עמרוסי) (צילום: נטלי עמרוסי)
ניו יורק בפחות מ-400 דולר הלוך ושוב!(צילום: נטלי עמרוסי)

נפרדים מ-WOW במחירים שהם - וואו! (צילום: סיון פרג') (צילום: סיון פרג')
נפרדים מ-WOW במחירים שהם - וואו!(צילום: סיון פרג')
 

לאחר קונקשן נוח יחסית של כמה שעות ברייקיאוויק, תוכלו לבחור להמשיך גם ליעדים אחרים כמו בוסטון או פיטסבורג, אל שניהם מוצעים כרטיסי טיסה ב-300$ בלבד לטיסות הלוך חזור מנתב"ג. החברה מציעה כרטיס במחיר נוח יחסית גם למונטריאול שבקנדה, החל מ530$.

530$ לעיר היפה בקנדה (shutterstock) (shutterstock)
530$ לעיר היפה בקנדה(shutterstock)

המחירים האחרונים והזולים מאוד של WOW לצפון אמריקה ()
המחירים האחרונים והזולים מאוד של WOW לצפון אמריקה
 

חשוב לציין שאלו כרטיסים לטיסות בודדות וכי המחיר אינו כולל כבודה לבטן המטוס – בעבורו תצטרכו להוסיף עוד 60$ לכל כיוון. או לבחור באפשרות חסכונית של לטוס ללא מזוודה ולבצע קניות ביעד עצמו ואז לשלם רק על כיוון אחד. מטעם החברה ציינו בעבר כי הם אינם שוללים את האפשרות לחזור ולטוס מישראל גם בעונות התעופה הבאות.

מנכ"ל WOW בפתיחת הקו לפני כשנה (צילום: דני שדה) (צילום: דני שדה)
מנכ"ל WOW בפתיחת הקו לפני כשנה(צילום: דני שדה)
 

כך תתכוננו למבצעים של איזיג'ט

תכנון מוקדם של חופשות בזמנים מבוקשים כמו חגים ועונת הקיץ תמיד יוצא משתלם יותר, אך עם פתיחת מכירת הכרטיסים הקרובה של איזיג'ט - זה יכול להיות משתלם עבורכם במיוחד. חברת הלואו קוסט הוותיקה ביותר שעובדת בישראל משנת 2009, מפעילה טיסות בלא פחות מ-134, פותחת ביום חמישי הקרוב את מכירת האביב שלה עבור חודשים אפריל עד יוני, בחמישי שלאחר מכן 27.9 תמשיך עם מכירת הקיץ המסורתית שלה עבור חודשים יולי-אוגוסט.

לונדון אמסטרדם (צילומים: שאטרסטוק)
לונדון ואמסטרדם בפחות ממאה אירו(צילומים: שאטרסטוק)
 

בין היעדים הזולים והאטרקטיביים ביותר נמנות פנינותיה של אירופה הקלאסית: לנאפולי שבדרום המגף האיטלקי, אליה תוכלו למצוא כרטיסים ב-55 אירו, הלוך חזור. גם ברלין היא יעד שאפשר למצוא אליו טיסה בזול. את המחירים המדוייקים עדיין לא ניתן להשיג אך הצפי עומד על עשרות אירו. במכירה הקודמת של החברה נמצאה טיסת הלוך ושוב ב-83 אירו. בברלין אגב, הטיסות גמישות יותר עקב כך שחברת הלואו קוסט נוחתת בשני שדות התעופה שלה. עובדה זו מוזילה את המחירים מאוד.

 

לפריז נמצאו בעונה שעברה טיסות ב-107 אירו הלוך ושוב. דוגמה נוספת לטיסה זולה ומפתיעה במיוחד היא אמסטרדם אליה אפשר למצוא טיסת הלוך ושוב בכ-90 אירו וליהנות מאחת הערים היפות והמרתקות שיש לאירופה להציע, כשלרוב הטיסות אליה עולות הרבה יותר.

    (באדיבות קבוצת טיסות סודיות)
(באדיבות קבוצת טיסות סודיות)
  

הכרטיסים יימכרו בשיטת "כל הקודם זוכה". כך שמומלץ ליהערך בהתאם על מנת להצליח לשים את ידכם על הכרטיס הזול ביותר. לצורך כך, קבוצת הפייסבוק "טיסות סודיות" הכינו טיפים מרכזיים על מנת לצלוח במשימה המורכבת הזאת:

 

לאיזיג'יט עוד יעדים אטרקטיביים רבים במערב אירופה שלא צוינו בכתבה כמו ליון, לונדון, באזל, מילאנו ועוד. המכירה תחל באזור השעה שבע בבוקר, לכן מומלץ לפתוח משתמש באתר מראש ולהימנע מלבזבז זמן ולשלם יותר או אפילו כפול.

 (צילום: easyJet) (צילום: easyJet)
(צילום: easyJet)
  

נוסף על כך, יש לחשוב מראש על כמה יעדים במקביל. אם לא צלחתם להזמין טיסה טובה ליעד הראשון, כדאי שתתכוננו מראש ללכת גם על יעד אחר. או בחלופה לזאת, לתכנן כמה סופי שבוע אפשריים שונים.

 

תוכלו להזמין חופשה קצרה לתקופת החופש הגדול בתחילת יולי או לחול המועד פסח ועוד. ככל שתערכו עם כמה שיותר אופציות - כך יגדלו הסיכויים שלכם לתפוס את הדיל המשתלם ביותר. לאיזיג'ט יש גם אפליקציה, שווה לבדוק בה את המכירה במקביל לאתר - לפעמים היא נפתחת שם קודם. לבסוף, אם תקנו מספר טיסות שונות עשו זאת בקניה אחת כדי לחסוך כמה שיותר עמלות וחיובים מיותרים.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
נפרדים מהחברה האיסלנדלית הזולה במחירים - WOW
צילום: סיון פרג'
מומלצים