שתף קטע נבחר

"הזמנו מלון עם פארק מים וקיבלנו רק ים"

בשני מקרים שבהם נוסעים מישראל הזמינו חבילת נופש בחו"ל התגלה פער גדול בין מה שהוזמן והובטח להם על ידי סוכני הנסיעות למה שחוו בפועל: פעם אחת פארק המים הכלול בחבילה היה סגור, ואיתו אטרקציות נוספות במלון. בפעם אחרת ההזמנה שהתבצעה בקפידה עבור מלון ברמת 5 כוכבים כלל לא נרשמה בפועל, והזוגות נאלצו לעבור למלון ברמה אחרת. החברה בתגובה: "המלון הודיע בפתאומיות על אי הפעלת פארק מים הצמוד למלון"

 

הזמינו מלון עם פארק מים שהיה סגור    (צילום: אלי סגל)

הזמינו מלון עם פארק מים שהיה סגור    (צילום: אלי סגל)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

החודש רווי החגים והחופשות מביא עימו גם לא מעט מקרים שבהם נוסעים מוצאים עצמם לא בדיוק במקום שבו הם הזמינו את החופשה, או שעליו פינטזו . כאלה הם שני המקרים הבאים: בראשון, הזמנת חופשה במלון הצמוד לפארק מים - וכולל כניסה חופשית אליו - התגלתה כאכזבה גמורה מאחר שפארק המים סגור כבר זמן מה, וכך גם אטרקציות נוספות במלון.

 

במקרה השני הזמינו שני זוגות עם שני תינוקות מלון ברמת חמישה כוכבים, וגילו שלמלון אין כלל הזמנה על שמם - וכך מצאו עצמם במלון אחר, בדרגה אחרת לטענתם.

 

"הגענו ושחור בעיניים, הכל סגור"

במקרה הראשון לי כהן מרטין (28) הגיעה יחד עם חברתה יאנה רדוצקי (31) למלון Royal Park בבורגס. את המלון הזמינו מראש דרך חברת "השטיח המעופף", בידיעה שהוא צמוד לפארק מים שהכניסה אליו חופשית, כלומר כלולה במחיר החבילה.

הבר ועמדות האוכל הסגורות בשטחי החוץ במלון
הבר ועמדות האוכל הסגורות בשטחי החוץ במלון

   ()
גם גן השעשועים סגור
   ()
"הכל סגור"

כאשר הגיעו השתיים, יחד עם יתר הנוסעים שהיו איתן באותה נסיעה, הופתעו לגלות שפארק המים סגור כבר מיום שבת האחרון, 15 בספטמבר. לדברי כהן מרטין היה מדובר בהפתעה מוחלטת, מה שגרם לאכזבה גדולה ולעוגמת נפש, בעיקר מצד אותם נוסעים שהגיעו למלון עם ילדיהם.

 

"הגענו למלון ונשבר לנו הלב. מכרו לנו אוויר", כותבת כהן מרטין בקבוצת הפייסבוק "חו"ל זה כאן". "רצינו חופשה רגועה, הזמנו לפני חודש חופשה הכל כלול של טיסה ומלון עם כניסה חופשית לפארק מים לתאריכים 17.9-21.9 בבורגס. אתמול הגענו ו... שחור בעיניים. הכל סגור. הכל".

   ()
אישור ההזמנה ובו הפירוט על פארק המים כחלק מהחבילה במלון
 

כהן מרטין מוסיפה בפוסט כי לא רק הפארק סגור אלא "האטרקציות, המסעדות... הכל. מזל שאת הים אי אפשר לסגור". בשיחה עם כהן מרטין היא מסבירה מה זה אומר שהכל סגור: "כל הדברים שנכללים ב'הכל כלול' של ההזמנה במלון סגורים - אין מיני גולף, אין עמדות בחוץ, היו אמורות להיות עמדות פנקייקים, בר, אוכל, אין עמדה פתוחה לילדים, האמפיתיאטרון סגור, אין באולינג ואין בר בערב".

תאריכי סגירת האטרקציות בשטח המלון
תאריכי סגירת האטרקציות בשטח המלון
 

תגובת "השטיח המעופף" למקרה זה: "החברה מתקשרת עם מלונות על פי מפרט השירותים המוצע על ידם, ונדגיש כי בית המלון לא נמצא בשליטת החברה. במקרה המדובר, המלון הודיע בפתאומיות על אי הפעלת פארק מים הצמוד למלון, ומשכך דאגה חברתנו לספק ללקוחות כרטיסי כניסה לפארק המים הגדול ביותר בבורגס, המספק חוויה ברמה גבוהה יותר".

 

לאחר קבלת התגובה מהחברה חזרנו אל כהן מרטין כדי לבדוק אם אכן השתפר המצב. לטענתה מדובר בזלזול, ואין ברצונם לקבל את הכרטיסים החלופיים: "זה היה ממש מזלזל שזה מה שהחברה מציעה לנו כאשר הם לא התייחסו בכלל לבעיה". לדבריה, "השטיח המעופף" ניסו להציע מלון אחר באותו אזור, "מה שלא היה עוזר בכלום", או מלון אחר בעיר "שיש לו ביקורות נוראיות ונכתב באתר טריפאדוייזר שיש לו ריח של שתן".

מודעות על תאריכי סגירת הפארק במלון עצמו
מודעות על תאריכי סגירת הפארק במלון עצמו

 

"הדיון עם הנציג של השטיח המעופף פה בבולגריה נגמר בזה שהאופציות שניתנו לנו מזלזלות, ולא תואמות את הנזק הכספי והפגיעה בחופשה שהם עשו. באנו לחופשת בטן-גב הכל כלול עם פארק מים, וקיבלנו רק ים", טוענת כהן מרטין.

 

הזמינו מלון וקיבלו מלון אחר ברמה פחותה

במקרה השני מדובר בשני זוגות בשנות ה-30 לחייהם שהגיעו יחד עם שני תינוקות לחופשה ברודוס. את חבילת הנופש סגרו דרך אתר "איזי גו", והספק של החבילה הוא "השטיח המעופף".

 

"בסוף חודש יולי הזמנו חדרים במלון ברמת חמישה כוכבים ברודוס, שנבחר בקפידה, לאמצע ספטמבר. מאחר שכל הליך ההזמנה גבל בחוסר מקצועיות, בלשון המעטה, חששתי כי עלולה להיות סיטואציה שבה ההזמנה לא התקבלה למרות שהחיוב ירד, או שמא יעבירו אותנו בית מלון עם הגעתנו לרודוס", כך כתב אתמול עמית, גם הוא בקבוצה בפייסבוק.

לה מרקיז: המלון שאליו בוצעה ההזמנה מראש (מתוך אתר המלון)
לה מרקיז: המלון שאליו בוצעה ההזמנה מראש(מתוך אתר המלון)
 

"כשבועיים טרם הנסיעה שלחתי אימייל למלון כדי לוודא את ההזמנה. כשנאמר לי שאין הזמנה על שמי התקשרתי ל'איזי גו' לברר את הסיטואציה. תגובת הנציגה הייתה כי 'החדרים שהזמנתי רשומים כעת על הספק (השטיח המעופף), ומספר ימים לפני הנסיעה המלון משנה את החדרים משם הספק לשם מזמין החדר'. סך הכל עושה שכל. החלטתי לא להסתכן, ושלושה ימים לפני הנסיעה שלחתי מייל נוסף למלון. התשובה הייתה זהה, כי אין הזמנה על שמי, וכן הסבו את תשומת לבי לכך שהמלון בתפוסה מלאה".

 

כאשר הגיעו עמית, אשתו והתינוקת והזוג הנוסף לרודוס הם הופתעו, או שלא, לגלות מנציגי "השטיח המעופף" במקום כי הם הועברו למלון אחר. "קשה לומר שהופתעתי, אך זו רק הייתה יריית הפתיחה לבושה ולזלזול שחיכו מעבר לפינה. כאשר גוללתי בפני נציגת 'השטיח המעופף' את השתלשלות העניינים, ענתה כי עליי ליצור קשר עם הסוכן בארץ, אך הוסיפה כי חבל על הזמן שלי, המלון מלא. עוד ציינה כי מעבירים אותנו למלון מול המלון שהוזמן, וכדאי שנעלה על השאטל שיוצא למלון וננסה לפתור את זה משם. במהלך הנסיעה התברר לי כי מעבירים אותנו למלון ברמת ארבעה כוכבים, למרות שהזמנתי ברמת חמישה כוכבים".

מלון אמאדה (מתוך אתר המלון)
מלון אמאדה(מתוך אתר המלון)
 

   ()
הדירוג של מלון אמאדה בטריפאדוייזר: 4 כוכבים
  

עוד דירוג של המלון באתר אחר המראה על 4 כוכבים
עוד דירוג של המלון באתר אחר המראה על 4 כוכבים

 

תגובת "השטיח המעופף" למקרה זה: "במקרה המדובר נוצר מצב של רישום יתר שבוצע על ידי המלון, ולא היה ידוע לחברתנו מראש. הלקוחות הועברו למלון אמאדה הסמוך, שהינו מלון ברמה זהה למלון שבהזמנה המקורית. כמו כן, הלקוחות שוכנו בחדרים משודרגים על בסיס אירוח של הכל כלול".

אישור מטעם המלון עבור "השטיח המעופף" המראה כי מדובר ברמת 5 כוכבים
אישור מטעם המלון עבור "השטיח המעופף" המראה כי מדובר ברמת 5 כוכבים
 

גם כאן חזרנו עם קבלת התגובה אל עמית, אשר טוען כי על פי כל הבדיקות שעשה באתרי תיירות שונים, המלון שאליו הועברו הוא ברמת ארבעה כוכבים ולא חמישה כפי שטוענים ב"שטיח המעופף". בנוסף אמר כי "כיום משלמים ביוון מס עירוני שנקבע בהתאם לדירוג המלון שבו אתה שוהה. לארבעה כוכבים משלמים שלושה אירו ללילה, ואילו למלון חמישה כוכבים משלמים ארבעה אירו ללילה. כמובן שאנחנו שילמנו שלושה אירו. השטיח המעופף זה האתר היחיד שמציג מלון זה כחמישה כוכבים".

 

עוד אומר עמית כי "חשוב לציין כי מעבר לכך שהעבירו אותנו ממלון ברמה אחת למלון ברמה פחותה יותר - שזה אבסורד בפני עצמו - ההונאה הגדולה פה היא עצם העובדה שהזמנתי מלון שנטען שהוא באישור מיידי על ידי המלון, וידאתי עם 'השטיח המעופף' פעמיים את ההזמנה, קיבלתי ואוצ'ר למלון, ועת הגעתי למלון נאמר לי כי לא הגיוני שאושרה כזו הזמנה כי מתחילת יולי לא מקבלים הזמנות חדשות למלון זה. החדר במלון שאושר לי מעולם לא היה שלי ו/או על שמי".

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים