שתף קטע נבחר

שבוע במלון בת"א באירוויזיון: 210 אלף שקל

דני שדה חיפש חדר במלון בת"א לתקופת תחרות הזמר – ואז קפצה מולו הודעה שבישרה כי זכה במחיר "הטוב ביותר שיש". המחיר האסטרונומי מתייחס ל-6 לילות לתיירים במלון The Jaffa, וישראלים יצטרכו גם להוסיף מע"מ. המלון: "תקלה"

מלון היוקרה החדש THE JAFFA ביפו (מתוך אתר המלון)
מלון היוקרה החדש THE JAFFA ביפו(מתוך אתר המלון)
 

"היום זה יום המזל שלך. זכית! אל תחמיץ את ההזדמנות לקבל את החדר במחיר הטוב ביותר שיש". זו ההודעה שקפצה לי אתמול על מסך המחשב כשבדקתי מחירים לחדר, לשבוע, בתל אביב בתקופת האירוויזיון שבחודש מאי הקרוב.


המזל שלי, כך מתברר, שווה 210 אלף שקלים, או אם נדייק: 210,177,54 שקלים לחדר לשבוע בתקופת האירווויזיון, בתאריכים 19-13 במאי 2019. המחיר שהוצע הוא במלון החדש THE JAFFA שנפתח ביפו ומנוהל על ידי רשת מריוט העולמית. 

 

כדי לחדד את העניין, זה אפילו לא בדיוק המחיר שהוצע לי. כי אני ישראלי. המחיר הזה הוא לתיירים, הם כידוע לא משלמים מע"מ. אם אתם ישראלים ורוצים לבצע את אותה הזמנה תצטרכו להוסיף על הסכום הנ"ל גם 17 אחוז מע"מ. במילים אחרות הסכום עולה ל-245,907 שקלים. אגב, את הסכום הזה אני חייב לשלם כבר עכשיו, ללא אפשרות של ביטולים או החזרים.

 (צילום מתוך אתר המלון)
(צילום מתוך אתר המלון)

המחיר לשבוע במלון (צילום מתוך אתר המלון)
המחיר לשבוע במלון(צילום מתוך אתר המלון)
 

אז מה בדיוק מקבלים תמורת הסכום הזה? חדר בגודל של כ-25 מטרים רבועים, אפשרות להביא חיות מחמד ללא תשלום מיוחד וזה בערך הכל. אם יש לי מכונית, אצטרך לשלם 84 שקלים ליום עבור חניה. אם גם ארצה לאכול ארוחת בוקר במלון, מה שהיה מצופה להיות כלול במחיר שכזה, אז יש לשלם עוד תוספת של 1,054 שקלים, לזוג, לכל התקופה. ממש מציאה.

 

המחיר המטורף הזה הוצע באתר ההזמנות של Booking.com ולרגע נראה היה כי מדובר בטעות. אמנם זה השבוע שבו מתקיים האירוויזיון בתל אביב וגם מלונות אחרים העלו מחיר. אבל איך אפשר להשוות מחיר של 14 אלף שקלים במלון יוקרתי בתל אביב למחיר של 210 אלף שקלים במלון הזה?

 

כיוון שחשבתי שמדובר פה בטעות, נכנסתי לאתר של המלון שהיפנה אותי לאתר ההזמנות העולמי של רשת מריוט - רשת המלונות הגדולה בעולם. שם גיליתי שאין כל טעות. מחיר החדר הזול ביותר שהוצע לזוג לשישה לילות בתאריכים 19-13 במאי, היה 57 אלף דולרים. זהו מחיר לתיירים. ישראלים יוסיפו לסכום זה את המע"מ כאמור, וכך קיבלתי פחות או יותר את אותם המחירים שביקשו מאתנו באתר Booking.com.

מחיר הזוי גם בבוקינג. קום (צילום מתוך אתר המלון)
מחיר הזוי גם בבוקינג. קום
  

לשם השוואה, במלון נורמן בתל אביב, שבשנים האחרונות אתרים בעולם מחשיבים אותו למלון הטוב בתל אביב, המחיר ללילה בתקופת האירוויזיון עומד כעת על 790 דולרים לזוג כולל ארוחת בוקר. כלומר 4,740 דולרים לשבוע המדובר, ללא מע"מ.

 

תגובת מריוט שנמסרה לנו אתמול היא כי "הייתה תקלה והמחירים עודכנו. לילה במלון לתיירים יעלה החל מ-922 דולר". רק נציין כי המחירים באתר של מריוט ושל Booking.com הוצגו כפי שמתואר בתחילת הכתבה, במשך יותר מיומיים עד לפנייתינו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מתוך אתר המלון
תג המחיר הבלתי נתפס
צילום מתוך אתר המלון
מומלצים