שתף קטע נבחר

הניף שלטי תמיכה בטראמפ – והורחק לצמיתות מכל הפארקים של דיסני

המקום שמגדיר את עצמו "הכי שמח בעולם" אוסר על הנפה של שלטים, דגלים או כרזות. תומך נלהב של הנשיא העמיד את ההנהלה שוב ושוב למבחן – עד שהורחק לכל חייו

תאגיד וולט דיסני הרחיק לצמיתות מכל הפארקים והשטחים שבבעלותו את דיון סיני, תומך של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שהפר בשבוע שעבר את תקנות הפארק כשהניף שלטי תמיכה בנשיא בפארק דיסניוורלד באורלנדו.

 

ביקרו ב-6 פארקים של דיסני באותו היום

 

פוסט של סיני עם צילום של רגע הנפת השלט, ומסמך ההרחקה שקיבל (בפינה השמאלית העליונה): 

  

סיני, ששירת בעבר בחיל הנחתים, הניף שלט עם הכיתוב "טראמפ 2020" (השנה שבה יתקיימו הבחירות הבאות לנשיאות) בזמן שנסע במתקן "הר הרסס". בנוסף, הוא הניף שלט עם הכיתוב Keep America Great ברכבת הרים בשם "משלחת אוורסט".

 

ההתגרות של סיני בתאגיד דיסני החלה בחודש ספטמבר כשהניף שלט תמיכה בטראמפ בפארק ממלכת החיות בדיסניוורלד. כבר אז הרחיקו אותו אנשי הפארק בנימוק כי חל איסור על הנפה של דגלים, כרזות או שלטים בשטחי הפארקים. אולם, לאחר כמה שבועות הרשו לו לשוב ולהיכנס לאתרי השעשועים.

 

בראיון לרשת הטלוויזיה WFTV אמר סיני כי רצה "לבחון אותם", ואכן בהנהלת התאגיד הגיבו למבחן באפס סובלנות ונקטו צעד של הרחקה לצמיתות.

 

דובר של דיסני הדגיש כי תוכן השלטים שהביעו תמיכה בנשיא טראמפ לא היה קשור להחלטה על העונש, אלא העבודה שסיני שב והפר את חוקי הפארק פעם אחר פעם.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
Facebook / Dion Cini
ההנפה שהובילה להרחקה
Facebook / Dion Cini
מומלצים