סולן "הפיל הכחול" נגד אל על: לא הטיסו את התיק עם התרופות והמטען לכיסא גלגלים
לירון אטיה שמשותק בפלג גופו התחתון פרסם פוסט בפייסבוק ובו סיפר כיצד חברת התעופה הפכה את החופשה שלו בקפריסין לסיוט. "אני כאן מאתמול בלי אפשרות ללכת לשירותים, כואב לי ממש ואין לי בגדים להחלפה". אל על: "מתנצלים על עוגמת הנפש, המנכ"ל מטפל באירוע באופן אישי"
לירון אטיה, סולן להקת "הפיל הכחול" שמשותק בפלג גפו התחתון, פרסם הבוקר (יום ו') בעמוד הפייסבוק שלו פוסט שבו הוא מספר כי אל על לא הטיסו תיק עם תרופות ומטען לכיסא הגלגלים שלו ובכך הרסו את חופשתו בקפריסין.
"אני רותח מעצבים ומת מכאבים", כתב אטיה. "7 שנים לא יצאתי מהארץ, 7 שנים. כל הזמן דברים מסתבכים כשאני טס וכבר התייאשתי מזה. השנה החלטתי סוף-סוף לשבור את המעגל ולעשות את זה, כבר שלושה חודשים שאני מתכנן טיול עלוב של שישה ימים לקפריסין. מיליון הודעות פייסבוק עם בתי מלון כדי למצוא חדר בלי מדרגות ואלף מיילים עם חברות תעופה לגבי הנגישות.
הפוסט שפרסם לירון אטיה מקפריסין:
"בסוף החלטנו לטוס עם אל על, שעלו בערך כפול מהאופציה הזולה, אבל אמרתי יאללה נו... לפחות נעשה את כל האירגונים לטיסה בעברית.
"אני איתם בקשר כבר שלושה שבועות, לבקשתם, שולח מיילים עם המפרט של כסא הגלגלים, תמונות וסרטונים של הסוללה שלו, ומעביר שעות בטלפון עם ענת מהשירות לקוחות שלהם כדי לסגור את כל הפינות. הכל רק כדי שהטיול הזה יזרום כמו שצריך אינשאללה.
"אבל למה שיזרום כמו שצריך כשהכל יכול להסתבך? אתמול הגענו לקפריסין ומכל התיקים דווקא התיק שלי לא הגיע, ועוד איזה תיק? זה עם כל הכדורים והתרופות. אל על החליטה לא להטיס אותו, בלי לעדכן אותי, בגלל שלדבריהם היה בו משהו חשוד - המטען של הכסא גלגלים שלי. כן, אותו כסא שעשינו לו בוק באימייל שבועיים לפני.
לירון אטיה
"עם כמה שזה מביך לכתוב את זה, אני לא יכול ללכת לשירותים בלי התיק הזה!!! אני כאן מאתמול, בלי אפשרות ללכת לשירותים, כואב לי ממש ואני שונא את כולם. אין לי בגדים להחלפה, אין לי מטען לכסא, ואין לי כדורים.
"אחרי 3 שעות עיכוב בשדה אל על הבטיחו שישלחו את התיק אתמול ב-20:00 בערב, לא שלחו. אחרי זה הבטיחו שיגיע היום ב-8:00 בבוקר, לא הגיע. כרגע הם טוענים שהוא יגיע ב-17:00 בערב. בסדר מה אכפת להם, הם יכולים ללכת לשירותים. כרגע אנחנו בדרך לבית חולים תודה אל על על הסיוט של החיים שלי. לא טס יותר בחיים".
מחברת אל על נמסר בתגובה: "נסיבות האירוע מתוחקרות אך עוד בטרם יתבררו אנו מצרים על עוגמת הנפש שנגרמה לנוסע ומתנצלים בפניו. מנכ"ל אל על מטפל באופן אישי באירוע ושוחח עם משפחת הנוסע. הציוד צפוי להגיע לנוסע הערב".