שתף קטע נבחר

כוון הטיסה פצח בריקוד: "אני עושה את זה מעת לעת"

עובד בנמל התעופה בטורונטו החליט לשמח תינוקת שהביטה בו מחלון המטוס ופצח בריקוד משעשע. נוסעת תיעדה אותו והסרטון הפך לוויראלי

  

 

ג'אמול אלן, כוון בנמל התעופה בטורונטו, פצח לפני כשבוע בריקוד ספונטני מול מטוס נוסעים שהיה בדרכו למסלול ההמראה. אחת מהנוסעות מיהרה לשלוף את הטלפון הסלולרי שלה, צילמה את הריקוד, פרסמה את הסרטון באינסטגרם והפכה את האירוע המשעשע לפוסט ויראלי.

כוון טיסה רוקד (צילום: instagram / ekaterina_irko)
קפיצות הארנב במהלך הריקוד(צילום: instagram / ekaterina_irko)
 

בשיחה עם אתר גלובל ניוז הקנדי, אחד מאתרי החדשות הרבים בעולם שפרסמו את הסרטון, סיפר אלן כי הוא פשוט אוהב לעשות את מה שהוא עושה. "אני עושה את זה מעת לעת", אמר בהתייחסו לריקוד. "כשאני מרגיש שאני במצב רוח לרקוד וכשאני רוצה לשמח מישהו במטוס". הוא סיפר שבפעם הזאת רקד כי ראה תינוקת שמביטה בו מהחלון ורצה לבדר אותה.

 

"הייתי בהלם", סיפר על ההתפשטות של סרטון הריקוד ברשת. "לא ידעתי שזה יהיה כל כך גדול. אני שמח ואסיר תודה שזה הגיע רחוק. זו ברכה". כוון הטיסה הדגיש כי הריקודים לא פוגעים בעבודתו. "לטיסה יש נתיב מושלם", הסביר. "היא יודעת לאן היא הולכת, היא יודעת איפה היא תחנה ומהלכי הריקוד שלי לא מפריעים לכך בשום צורה".

 

 

אלן הוא לא כוון הטיסה הראשון שתועד רוקד במהלך משמרות. לפני קצת יותר משנה תועד כוון טיסה בשדה תעופה בניו יורק כשהוא פוצח בתנועות ריקוד והופך גם הוא ללהיט ויראלי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: instagram / ekaterina_irko
קפיצות הארנב במהלך הריקוד
צילום: instagram / ekaterina_irko
מומלצים