שתף קטע נבחר

גרמניה איירליינס: זקוקים לכסף כדי להמשיך לפעול

חברת התעופה הגרמנית נמצאת בצרות כלכליות ובוחנת אפשרויות מימון שיצילו אותה. החברה, שמפעילה ארבעה קווים מערים גרמניות לישראל, הבהירה כי בשלב זה כל הטיסות פועלות כמתוכנן

 

מטוס גרמניה איירליינס (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
מטוס גרמניה איירליינס(צילום: shutterstock)

 

חברת התעופה גרמניה איירליינס נקלעה לקשיים כספיים והודעה כי היא בוחנת אפשרויות מימון שונות כדי להבטיח את פעילותה לטווח הקצר. בהודעתה מציינת החברה כי היא בוחנת כיצד תוכל להמשיך להיות יעילה בשוק תחרותי שנשלט על ידי חברות תעופה גדולות. יחד עם זאת היא מנסה להרגיע ומציינת כי בשלב זה כל הטיסות שלה פועלות כמתוכנן.

 

זה הסכום שחברות התעופה מרוויחות על כל נוסע 

 

נתב"ג במקום ה-307 בעולם בדיוק מבצעי בהמראות 

  

החברה הוסיפה כי תעשיית התעופה באירופה עברה בשנה האחרונה שינויים גדולים ומאתגרים ובהם עליות במחירי דלק, היחלשות של שער האירו מול הדולר, עיכובים משמעותיים בטיסות ואירועים אחרים שהיוו נטל כבד על החברה.

 

חברת גרמניה איירליינס פועלת בישראל כבר כמה שנים והיא מפעילה טיסות בקווים לדיסלדורף, ברלין, המבורג ונירנברג. חלק מהקווים מופעלים לאורך כל השנה וחלק מופעלים עונתית.

 

בשנתיים האחרונות נקלעו כמה חברות תעופה מאירופה לקשיים וכמה מהן פשטו את הרגל. בין השאר מדובר בחברת אייר ברלין, חברת מונארך הבריטית וחברת פרימרה שאמורה הייתה לפתוח קו לתל אביב. חברת נוספת שנמצאת בקשיים היא חברת WOW שבימים אלה מקיימת מגעים עם קרן אינדיגו-פרטנר שאמורה להזרים לה כ-200 מיליון אירו תמורת מניות שליטה בחברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מטוס גרמניה איירליינס
צילום: shutterstock
מומלצים