ישראייר הודיעה: הופכים לחברת לואו קוסט
חברת התעופה הישראלית הודיעה כי החל משבוע הבא תחל בפיילוט של שיווק טיסות לבוקרשט שיצריכו תוספת תשלום עבור שליחת מזוודה. לאחר מכן יורחב מודל התשלום לכל הטיסות והוא צפוי להוזיל את מחיר הכרטיסים
טיסות חסך כחול-לבן: חברת ישראייר הודיעה הערב (יום ד') על מעבר למודל הפעלה כחברת לואו-קוסט באופן מלא. החל מיום רביעי הבא (16 בינואר) ישראייר תחל לשווק טיסות וחבילות לבוקרשט שיצריכו תוספת תשלום של 35 דולר לכיוון עבור שליחת מזוודה של עד 23 ק"ג. גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות הסביר: "אנחנו מאמינים שמעבר למודל שירות שיאפשר ללקוח לשלם עבור מה שמתאים לו, ייצר ערך אמיתי ללקוחות ויאפשר להם לבחור את החופשה המשתלמת ביותר".
חדשות התעופה
הקווים החדשים והזולים של ריינאייר לישראל
גרמניה איירליינס: זקוקים לכסף כדי להמשיך לפעול
היינאן הסינית סוגרת את הקו בין גוואנגז'ו לת"א
נוסעים שיטוסו בישראייר עדיין יוכלו לעלות על המטוס עם תיק טרולי במשקל של עד 8 קילוגרמים. בשלב הראשון תבצע החברה הרצה על שיווק טיסות וחבילות ללא כבודה לבוקרשט בלבד ליציאות החל מ-18 בפברואר, במטרה להרחיב את המודל עד לחודש אפריל לשאר יעדי החברה.
נתב"ג במקום ה-307 בעולם בדיוק מבצעי בהמראות
הדירוג המביך של נתב"ג
תשלום של 35 דולר עבור שליחת מזוודה לכיוון אחד יתאפשר רק ללקוחות שיעשו זאת מראש. נוסע שיחליט על כך בשדה התעופה יצטרך לשלם סכום של 70 דולרים. בנוסף, מאפשרת החברה לבחור מקום הושבה מראש בעלות של 15 דולר, או 40 דולר עבור מושב מועדף בשורה הראשונה או במעבר.
"ישראייר משווקת ללקוחות את החופשה שמתאימה להם - אם זה לפי תקציב, מועד, יעד, סוג חופשה ועל מה הם בוחרים לשלם", אמר סמנכ"ל השיווק והמכירות. לחברת ישראייר יש צי של ארבעה מטוסי איירבוס 320 שמופעלים לאירופה וכן שלושה מטוסי atr שמופעלים בעיקר לאילת, אבל גם לקפריסין. יעדים עיקריים שאליהם טסה החברה הם: סוצ'י, סופיה, באטומי, וארנה, זנזיבר ואתונה.
לפני כמה חודשים החברה החלה לגבות תשלום עבור הזמנת מושבים מראש. כרטיס למושב בשורה ראשונה ובשורת דלת היציאה (עם מרווח רגליים גדול) נמכר תמורת תוספת של 40 דולרים לכיוון ומושב רגיל ב-15 דולרים לכיוון.
מטוס ישראייר
צילום: דני שדה
מומלצים