שתף קטע נבחר

הכי זול שמצאנו: טיסה ישירה ליפן ב-575$

לאחר שהודיעה על פתיחת מכירת הכרטיסים בטיסות הישירות מישראל ליפן, אל על מוכרת כרטיסי טיסה אל טוקיו בכמעט מחצית מהמחיר של כרטיסי ההשקה. ספונטניים ומשתוקקים להגיע ליפן בזול? תתחילו לארוז

 

 

ששש אל תגלו לאף אחד! מצאנו טיסות זולות לטוקיו ולא, לא מדובר באלו עם הקונקשן אלא בטיסות ישירות. בשבוע הבא חברת אל על תפעיל שתי טיסות מנמל התעופה בן גוריון אל נמל התעופה נאריטה שבטוקיו, במחיר שגרם לנו לשפשף טוב טוב את העיניים כדי להאמין.

טוקיו (צילום: shutterstock)
575$ לטיסה ישירה לטוקיו? כן, זה אמיתי(צילום: shutterstock)
 

המחיר המדובר הוא 575$, כפי שמצאנו באתר הטיסות המוזלות "הידן פלייטס" - Hidden Flights מקבוצת גוליבר. הטיסות המיוחדות יופעלו תחת מותג הצ'רטר של אל על - סאן דור ובשיתוף (קוד שייר) עם ישראייר, מאחר שבחלק מהמקרים הן יופעלו בשבת. לכן באתר נראה כאילו הטיסות הן של ישראייר לכאורה.

כרטיס הטיסה הכי זול שראינו ליפן בטיסה ישירה
כרטיס הטיסה הכי זול שראינו ליפן בטיסה ישירה
נזכיר כי רק בשבוע שעבר פתחה אל על לראשונה את מכירת כרטיסי הטיסה אל בירת יפן החל ממרץ הקרוב. כאשר המחיר הזול ביותר הוא מחיר ההשקה: 999$ עבור כרטיס מסוג קלאסיק הכולל הושבה וכבודה. מחיר זה יהיה תקף עד 10.9.

 

המחיר לאחר ההשקה יהיה $999 עבור כרטיס מסוג לייט, כלומר לא כולל הושבה וכבודה או 1,199$ כולל כבודה והושבה. עם זאת בבדיקה שערכנו עם פתיחת המכירה מצאנו כרטיסים גם במחירים גבוהים יותר, לפעמים גם פי שניים.

 

בפברואר האחרון פרסמנו בערוץ החופש כי ישראל ויפן הודיעו על הפעלת טיסות שכר בין המדינות. מדובר בטיסות ששווקו על ידי סוכני נסיעות יפניים ולכן הנוסעים מישראל מרוויחים בכך שהם גם יכולים לרכוש כרטיסים לטיסות אלה.

נמל התעופה נאריטה בטוקיו ()
נמל התעופה נאריטה בטוקיו
 

שתי הטיסות החד (או דו) פעמיות למעשה יהיו מלאות בכל פעם רק בכיוון אחד - בנוסעים מיפן, לכן היה צורך למלא את הטיסות הריקות שייצאו מישראל בטיסה הראשונה ולאחר מכן מטוקיו חזרה לכאן.

 

כרטיסי הטיסות נפתחו למכירה "שקטה", ששווקה בעיקר לסוכני נסיעות וקבוצות מאורגנות מישראל ליפן. אך כעת מצאנו כי נשארו עוד מספר כרטיסי טיסה בודדים והם כאמור, במחיר זול במיוחד, כמעט חצי ממחיר ההשקה של הטיסות הישירות הרשמיות. 

חברת הבת והשכר של אל על תטיס אתכם ליפן ובזול (צילום: סיון פרג') (צילום: סיון פרג')
חברת הבת והשכר של אל על תטיס אתכם ליפן ובזול(צילום: סיון פרג')
  

תאריך הטיסה שמצאנו באתר הטיסות המוזלות הם 13 בספטמבר, כלומר יום שישי הבא כאשר שעת ההמראה היא ב-16:30 ונחיתה בטוקיו ב-10:00. בחזור ההמראה תהיה ב-21 בספטמבר בשעה 14:30 ותנחת כאן בארץ ביום שבת בשעה 21:00. אורך טיסת ההלוך הוא 11 שעות ו-30 דקות ובחזור 12 שעות ו-30 דקות.

 

מסאן דור נמסר בתגובה "מדובר בשתי טיסות צ'רטר לטוקיו של חברת סאן דור בספטמבר ובדצמבר שהוזמנו על ידי סוכן ישראלי, כחלק משירות ייחודי אותו מציעה החברה בארץ ובעולם: טיסות על פי דרישת לקוח (או טיסות אה לה קארט) לכל מקום בגלובוס".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
טיסות ישירות וחד (דו) פעמיות לטוקיו ב-575$
צילום: shutterstock
מומלצים