שתף קטע נבחר

איציק הסיני ייקח אתכם לטיול בבייג'ינג

הוא מדבר עברית כבר 11 שנים וביקר בארץ לא מעט פעמים. הוא מת על הישראלים ועל הישראליוּת ועכשיו הוא גם מככב בקמפיין החדש של אל על. לאיציק הסיני יש טיפים בשבילכם לטיול הבא בבייג'ינג, כולל הטיפ החשוב ביותר - איך לקנות בלי זיופים. צפו

"הקטע שלכם של החוצפה והצורה הישירה שאתם מדברים ישירות - זה אחד הדברים שהכי משפיעים עלי - ואני נהנה מזה". כך אומר שי שיאו צ'י, כוכב הרשת המוכר לגולשים יותר כאיציק הסיני, בראיון לאולפן ynet. "יש עמים בעולם שהולכים מסביב כל הזמן ולא מדברים ישירות. אתם אומרים את הדברים הכי דוגרי".  

איציק הסיני (צילום: באדיבות אל על)
איציק הסיני(צילום: באדיבות אל על)
 

זו הפעם השלישית שהסיני מבקר בישראל, בה אתם כבר יכולים להבין שהוא התאהב לחלוטין. כבר 11 שנים שהוא מדבר ולומד עברית, בחיבור שהוא עצמו מתקשה להסביר. עכשיו יצא לו מזה גם קמפיין חדש לאל על, לקידום הטיסות הישירות של החברה הישראלית לבייג'ינג, על רקע צמיחת התחרות בקו. "אני רואה את הקריירה והחיים שלי קשורים כל הזמן לישראל", הוא מספר וגם מציע כמה טיפים לביקור הבא שלכם - במדינה שלו.

 

הטיפים של איציק לבייג'ינג

א. העיר האסורה: זה באמת אחד המקומות שאסור לפספס. העיר האסורה היא מקום מגורו של המלך, הנחשב ל"בן של השמיים", המקום החשוב ביותר שיש. העיר האסורה משדרת מיד למבקרים בה כמה כסף ואנרגיה הושקעו במקום הזה כדי לבנות אותו.

לכו בעקבותיו (צילום: באדיבות אל על)
לכו בעקבותיו(צילום: באדיבות אל על)
 

ב. הפארקים של בייג'ינג: הפארקים הם אזור מיוחד ביותר, שבעיקר הזקנים מגיעים אליו על מנת לעשות טאי צ'י ועוד כל מיני ריקודים. אפשר להצטרף אליהם בכיף. טיפ קטן - ברגע שהם יידעו שאתם ישראלים מהעם היהודי, הם יגידו לכם "איזה יהודים חכמים אתם". זה מה שהם יודעים לגבי הישראלים והיהודים.

כל הטיפים של איציק (צילום: באדיבות אל על) (צילום: באדיבות אל על)
כל הטיפים של איציק(צילום: באדיבות אל על)
 

ג. שוק הפנינים ושוק המשי: כאן מדובר במקום הטוב ביותר לכל מי שחולה על קניות. תמצאו שם הכל. אז כן, כולם מדברים על הזיופים בסין - וזה נכון נכון, אבל אנחנו נלחמים בתדמית הזאת עכשיו. מי שחכם צריך לבוא ולהגיד למוכרים שהוא מחפש את "האמיתי של האמיתי" ולא את "האמיתי של המזויף" ולא "המזויף של האמיתי" וגם לא "המזויף של המזויף". 

החומה הסינית. לא לפספס את הנוף (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
החומה הסינית. לא לפספס את הנוף(צילום: shutterstock)
 

ד. החומה הסינית: אתר החובה המשמעותי ביותר בכל סין. את החומה התחילו לבנות לפני אלף שנים ואפילו יותר, ומי שיגיע לשם יראה מה זה חומה. מסתבר שמדובר בקיר הראשון שהאנושות בנתה בעולם הזה. תראו שם את כל בייג'ינג מלמעלה, ועל הנוף המדהים הזה פשוט אסור לכם לוותר. 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות אל על
איציק הסיני
צילום: באדיבות אל על
מומלצים