שתף קטע נבחר

מחסן בירה, מטוס, מגדל אייפל ומגדלור: המודעות המוזרות של airbnb

תחרות חדשה מאפשרת לזוכים ללון באטרקציה הלוהטת של דבלין, מחסן מבשלת בירה מפורסמת. וגם: מושב במטוס, איגלו בלב מנהטן, מגדלור ומגדל אייפל. מודעות מוזרות ומעניינות מאתר השכרת הדירות - ואתם תקבעו: איפה הכי שווה ללון?

אחת מחברות הבירה הגדולות בעולם, גינס, פתחה בשיתוף פעולה עם רשת השכרת הדירות החברתית Airbnb במסגרתו שני זוכים ילונו במחסני הבירה של החברה, הנחשבים לאחת האטרקציות הפופולריות באירלנד, בעיקר בזכות הנוף הפנורמי עוצר הנשימה של דבלין הנשקף מהם.

לישון במחסן של מבשלת הבירה (צילום: airbnb) (צילום: airbnb)
לישון במחסן של מבשלת הבירה(צילום: airbnb)

על מנת לזכות בלילה הנוצץ, צריכים המשתתפים לענות באתר מיוחד על השאלה "מדוע אתם המעריצים הגדולים ביותר של גינס". כמובן שלצד האירוח שיהיה ללא תשלום, יזכו המבקרים המאושרים גם לסיור במבשלות הבירה של החברה ולכמויות בלתי מוגבלות של המשקה. על פי המודעה באתר Airbnb, מדובר בחדר מיוחד ומצויד בכל הנדרש על מנת ללון במקום, ואפילו באינטרנט אלחוטי.

 

עוד חדשות תיירות גם בעמוד הפייסבוק של ynet חופש

 

המגדל הלוהט

אבל המקדש של גינס אינו האתר המיוחד והמוזר משהו הראשון המוצע להשכרה. בקיץ האחרון ערכה חברת ההשכרה Homeaway תחרות שהפרס שניתן בה היה מגורים בתוך מגדל אייפל, לימי אליפות העולם בכדורגל. הזוכים המאושרים התארחו בדירה זמנית שנבנתה במיוחד בתוך המגדל, לראשונה בהיסטוריה, והכילה סלון מרווח, מיטה מפנקת, טלוויזיית ענק ואיך אפשר בלי - משחק כדורגל שולחני.

הדירה במגדל אייפל (צילום: HOMEAWAY) (צילום: HOMEAWAY)
הדירה במגדל אייפל(צילום: HOMEAWAY)

b&b באוויר, אבל באמת

אז במבשלת בירה כבר ישנו וגם במגדל אייפל, אבל מה עם מושב במטוס? גם זה קרה בקיץ האחרון, כאשר Airbnb השכירה מושב במטוס חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה.

מושב מטוס להשכרה (צילום: Airbnb) (צילום: Airbnb)
מושב מטוס להשכרה(צילום: Airbnb)

המודעה המשעשעת של החברה באתר הופיעה תחת הכותרת "יוקרה בשמיים", אם כי לפי הפרסום היה מדובר בכלל במושב במחלקת התיירים. בהתאם למודעות המופיעות ב-"Airbnb", גם כאן הופיעו תיבות הסימון אותן המפרסם צריך למלא אודות הנכס. במקרה זה, התיבות שסומנו הן "כולל טלוויזיה", "חימום", "אינטרנט אלחוטי", "לא מתאים למעשנים", "איסור להכניס בעלי חיים" ו"איסור לקיים מסיבות ואירועים".

 

האיגלו שלא היה

אבל זה לא הכל. החורף ההולך ומסתיים לו אמנם לא היה מהקשים ברחבי העולם, אך בינואר בשנה שעברה נחסמה ניו יורק כולה בשל סופת שלגים. תושב העיר החליט לעשות כסף מהמצב והציע להשכרה איגלו בלב מנהטן ב-200$ ללילה. במודעה שפרסם כתב "המתחם הנחשק של 2016, עם מקוריות ואווירה בסגנון חיים אלטרנטיבי".

איגלו ב-200$ ללילה? לא בדיוק (צילום: airbnb) (צילום: airbnb)
איגלו ב-200$ ללילה? לא בדיוק(צילום: airbnb)

אבל הסיפור היה קצת אלטרנטיבי מדי עבור רשויות החוק וגם עבור את השכרת הדירות, ובסופו של דבר נאסר עליו להציע את האיגלו המכובד להשכרה בשל תנאים לא נאותים למגורים. אם לא די בכך, הרשויות הורו לו לפרק את המיצג המזדמן.

 

מגדלור באפלה

נסיים באחד הטרנדים המעניינים ב-Airbnb שצבר תאוצה בשנים האחרונות: לינה בתוך מגדלור. מתברר כי לדעת רבים מדובר בסוג של חופשה אלטרנטיבית אך גם רומנטית, וברחבי ארצות הברית למשל, מוצעים כבר כמעט 30 מגדלורים בהם תוכלו לבלות את הלילה.

מגדלור בדרום פורטוגל. חופשה רומטנית לדעתכם? (צילום: נעמה כהן פרידמן) (צילום: נעמה כהן פרידמן)
מגדלור בדרום פורטוגל. חופשה רומטנית לדעתכם?(צילום: נעמה כהן פרידמן)

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: airbnb
מתאים לכם לישון במחסן בירה?
צילום: airbnb
מומלצים