שתף קטע נבחר

אין בריכה וצריך לשלם אקסטרה על מזגן – החופשה הסיוטית של "הדקה ה-90"

חדר מוזנח, מלון מצחין, ג'וקים, מזגן שיעבוד רק אם ישלמו עליו תוספת ומגבת אחת לשבוע - לשלוש בנות. כך התחילה חופשת הקיץ בכרתים ששלוש צעירות מלוד הזמינו דרך "הדקה ה-90". החברה בתגובה: "פנינו לספק בדרישה לבחון שנית את נתוני חבילת החופשה המוזכרת"

 

 

מיכל שטיימן מספרת איך החופשה הפכה לסיוט    (צילום: רוני ליקסנברג)

מיכל שטיימן מספרת איך החופשה הפכה לסיוט    (צילום: רוני ליקסנברג)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

שלוש צעירות בנות 18 מלוד שסיימו את התיכון ורצו לבלות בחופשה נעימה בכרתים לפני שייצאו לשנת שירות מצאו את עצמן במלון מוזנח ומסריח, ללא בריכה, אך עם ג'וקים בחדרים ודרישה לתוספת תשלום עבור השימוש במזגן. נציג חברת "הדקה ה-90" ששיווק להם את החבילה צייר בפניהם תמונה אחרת לגמרי של חופשה מפנקת ונורמלית.

 

"שונאים אותנו": החופשה באודסה שהפכה לסיוט

 

רוני ליקסנברג, מיכל שטיימן ואור זלצר הזמינו ביום רביעי שעבר, באמצעות אתר "הדקה ה-90", חופשה מיום ראשון ועד יום שישי השבוע. החבילה - שכללה טיסות, העברות, לינה במלון דירות ברמת 3 כוכבים (ARTEMISIA APARTMENTS) וביטוח - עלתה 2,075 שקלים עבור כל אחת.

מימין לשמאל: רוני ליקסנברג, אור זלצר ומיכל שטיימן ()
מימין לשמאל: רוני ליקסנברג, אור זלצר ומיכל שטיימן
 

בשיחות הראשוניות עם נציג המכירות הובטח לבנות כי במלון ישנה בריכה, רשת WIFI לחיבור לאינטרנט, וכי הוא קרוב לחוף הים ולמקומות הבילוי בעיר הבירה הרקליון. ואולם, המציאות הייתה שונה. כשהבנות הגיעו אתמול למלון הן נדהמו לגלות שכמעט כל מה שהובטח להן במעמד ההזמנה – גם בשיחות קוליות וגם בכתב – לא מתקיים בפועל.

 

במלון אין בריכה, ונאמר לבנות שהן יכולות ללכת לבריכה של מלון אחר ששוכן במרחק של 15-10 דקות הליכה. גם אותה בריכה מרוחקת היא קטנה מאוד. גם מיקום המלון אינו כפי שהובטח, והוא שוכן במרחק של כ-20 דקות הליכה מחוף הים ורחוק מאוד ממרכז הבילוי בעיר, כך שנדרשת נסיעה במונית שעלותה 50 אירו לכל כיוון.

פירוט על המלון. "בריכה - יש". האומנם?
פירוט על המלון. "בריכה - יש". האומנם?

הבריכה במלון האחר
הבריכה במלון האחר
 

לדברי שלוש החברות, החדר שהן קיבלו שונה לחלוטין ממה שמוצג בתמונה – גם באתר "הדקה ה-90" וגם באתר המלון. "המלון מוזנח ומסריח מצחנה", סיפרה רוני ליקסנברג. "החדר, שהוא בכלל לא דירה, הוא קטן מאוד עם דלת שקשה לסגור, מטבחון צר ובנוסף לכל – גם אורח קטן בדמות ג'וק מת על הרצפה. כשפנינו לקבלה וביקשנו שיפנו את הג'וק מהחדר, שאלו למה אנחנו לא עושות את זה בעצמנו ואמרו שמחר אולי יגיע מישהו לרסס".

 

בנוסף, בחדר חיכתה לבנות מגבת אחת בלבד לכל התקופה. כשהן ביקשו לקבל שתי מגבות נוספות דרשו מהן תוספת של 15 אירו עבור מגבת. גם המזגן בחדר לא עבד, אבל לא בשל תקלה, אלא משום שגם עליו גובים תשלום נוסף במלון –7 אירו ליום, כך גם לגבי ה-WIFI שעליו יש לשלם עלות נוספת.

 

דברים בסיסיים כמו נייר טואלט, סבונים במקלחת וסבון כלים במטבחון לא קיימים במקום. כל הפרטים הנ"ל לא מצוינים באתרים של "הדקה ה-90" והמלון, ואף לא הוזכרו במעמד ההזמנה.

כך מוצג חדר השינה באתר המלון (מתוך אתר המלון)
כך מוצג חדר השינה באתר המלון(מתוך אתר המלון)

תיאור המלון באתר הדקה ה-90: מיזוג וטלוויזיה - יש (מתוך אתר הדקה ה-90)
תיאור המלון באתר הדקה ה-90: מיזוג וטלוויזיה - יש(מתוך אתר הדקה ה-90)
 

החדר שקיבלו עם המטבחון הקטן משמאל ()
החדר שקיבלו עם המטבחון הקטן משמאל
 

המיטות בחדר שקיבלו הבנות ()

האורח בחדר, שבמלון סירבו לפנות
האורח בחדר, שבמלון סירבו לפנות

המקלחון הקטן ליד אסלת השירותים
המקלחון הקטן ליד אסלת השירותים
   
חזית המלון
חזית המלון
  

נקודה אחת: ביקורות קשות באתר טריפ אדווייזר (מתוך אתר טריפ אדווייזר)
נקודה אחת: ביקורות קשות באתר טריפ אדווייזר(מתוך אתר טריפ אדווייזר)
 

"אנחנו לא יכולות להישאר פה אפילו עוד לילה אחד עם חוסר התנאים וחוסר האחריות כאן", אמרה אור זלצר. "עבדנו קשה בשביל הכסף הזה. מעבר לתשלום על כל החבילה, הוצאנו סכום שאמור להספיק בדיוק עבור ההוצאות שתכננו לבזבוזים ולאטרקציות. לא חשבנו שאנחנו צריכות להכניס לתקציב גם כסף לשמפו ומרכך, נייר טואלט וסבון כלים".

 

אולם הסיפור לא מסתיים כאן. יום לאחר ביצוע העסקה והתשלום לאתר "הדקה ה-90", גילתה מיכל שטיימן כי חשבונה חויב פעמיים עבור העסקה, כלומר ב-4,150 שקלים במקום 2,075 שקלים. מאז שגילתה זאת היא ניסתה ליצור קשר עם נציגי החברה לא מעט פעמים, ואלו הבטיחו לה שהנושא יטופל או שמנהל יחזור אליה - מה שלא קרה בפועל. כך היא מצאה את עצמה עוברת מנציג לנציג, מסבירה שוב ושוב שנעשתה טעות וחשבונה חויב פעמיים.

 

כך נשמעו חלק מהשיחות עם נציגי "הדקה ה-90"

כך נשמעו חלק מהשיחות עם נציגי "הדקה ה-90"

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הסכום שחוייב פעמיים בחשבונה של שטיימן
הסכום שחוייב פעמיים בחשבונה של שטיימן
  

בשיחות של שטיימן עם החברה נשמע פעם אחת נציג שמבטיח כי העניין יטופל ומנהלת שירות הלקוחות תחזור אליה, בשיחה אחרת הנציגה כלל לא יודעת במה מדובר ובשיחה נוספת הנציג עונה בזלזול ובהתנשאות. לאחר פרסום הכתבה נציגי החברה פנו אל שטיימן, לאחר ששוחחו עם חברת האשראי שלה, והבטיחו כי החיוב הנוסף יבוטל.

 

הבנות פנו מכרתים להוריהן שניסו לדבר עם נציגי "הדקה ה-90", אך ללא הועיל. הנציגים בארץ מתנערים מאחריות ועונים כי לא הייתה להם דרך לדעת שאין למלון בריכה ושיש תוספת תשלום עבור השימוש במזגן. לאחר כמה שיחות עם ההורים, אחד הנציגים בחברה אמר כי הוא מוכן להחזיר את התשלום עבור המזגן בלבד.

 

עניין נוסף בסיפור העגום הוא הביטוח. החבילה עצמה ללא הביטוח עלתה 2,000 שקלים, אך נציג המכירות של "הדקה ה-90" הסביר לבנות כי הן צריכות לעשות ביטוח דרך החברה שמחירו הוא 75 שקלים עבור כל אחת. לא נאמר ללקוחות, שאינן מנוסות בהזמנת חופשות, שהן יכולות לעשות ביטוח במקומות אחרים שאינם "הדקה ה-90".

 

מקבוצת הדקה ה-90 נמסר בתגובה: "המידע אודות אתרי האירוח המוצעים על ידי הקבוצה מתקבל על ידי הספקים השונים. במידה שלקוח אינו שבע רצון מסיבה כלשהי, אנו מעמידים שירות טלפוני, 24 שעות ביממה על מנת לתת מענה ושירות מיטבי ללקוחותינו. במקרה המתואר, הלקוחה התלוננה על תוספת תשלום בגין שימוש במזגן. עם פנייתה, הלקוחה זוכתה על התשלום הנוסף וכבר בימים הקרובים תוכל לראות את ההחזר בחשבונה. יודגש כי על אף הטענות לא התבצע חיוב כפול, מסגרת אשראי נוספת נלקחה כפיקדון לכיסוי ההזמנה כמקובל ובוטלה מיד עם קבלת הפנייה אלינו. במקביל, פנינו לספק בדרישה לבחון שנית את נתוני חבילת החופשה המוזכרת. נשמח להמשיך ולתת שירות איכותי לכל לקוחותינו".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
את החופשה הזאת הן לא ישכחו
מומלצים