שתף קטע נבחר

צניחת מחירי הטיסות של אחרי החגים

מ-69$ לפולין ועד 443$ להודו: רגע לפני שהחורף האירופי הקר נושף בעורפנו ולפני שהמחירים יעלו שוב לקראת הכריסמס וסוף השנה האזרחית, מצאנו את הטיסות השוות ליעדים באירופה ולמומבאי שבהודו

טיסות זולות ליעדים באירופה ובהודו (צילום: DepositPhotos) (צילום: DepositPhotos)
טיסות זולות ליעדים באירופה ובהודו(צילום: DepositPhotos)

"אחרי החגים" כבר לגמרי כאן, אז  אם לא יצאתם לחופש עד עכשיו או שכדי להתאושש מהחזרה לשגרה אתם צריכים עוד נופש קצר - הכתבה הזאת עבורכם. מחירי הטיסות ירדו ויש לא מעט הזדמנויות למציאת דילים שווים בהחלט.

 

פוזנן ב-69$

במחיר המצחיק הזה תוכלו להרוויח סוף שבוע ארוך בעיר נעימה, בעלת מסעדות טובות ואווירה אירופאית. זוהי עיר יפה במערב פולין, עם פארק מצודה ירוק באמצע העיר, אגם מלטה וגם מוזיאון הקרואסון לחובבי המאפים.

    ()

אל פוזנן מצאנו טיסה של ריינאייר (כולל תיק גב בלבד) מיום חמישי ועד לשישי, בין התאריכים 31.10.19-05.11.19.

 

טיסות לפוזנן

 

 

וינה ב-115$

מלחמת הלואו קוסט לעיר הבירה של אוסטריה והיא עושה טוב למחירי הטיסות לכאן, שלא היו זולות בעבר. לדוגמה, מצאנו טיסה במחיר 115$ עם וויזאייר (כולל תיק גב בלבד) בין התאריכים 30.10.19-06.11.19.

וינה (צילום: ליאור קורן)
אחת הקונדיטוריות בווינה(צילום: ליאור קורן)
 

בירת השטרודל והשניצל המפורסם תמיד נעימה לטיול ומציעה שלל מוזיאונים עשירים, ארמונות מהודרים ופארקים ירוקים מסוגננים. כדאי לדעת שמהתקופה הקרובה ובעיקר מחודש נובמבר העיר כבר מתחילה להתקשט ולהתכונן לקראת אירועי חג המולד - חוויה בפני עצמה.

 

טיסות לווינה

 

באזל ב-160$

אם תנסו למצוא טיסה לבאזל במחיר נורמלי בקיץ, תבינו די מהר שזו משימה בלתי אפשרית. לעומת זאת, עכשיו מדובר במחיר מציאה ועדיין לא מדובר על שיא החורף הקפוא.

יפה ומעניינת - באזל, שוויץ (צילום: אסף רוזן) (צילום: אסף רוזן)
יפה ומעניינת - באזל, שוויץ(צילום: אסף רוזן)
 

מלבד העיר עצמה שנחמד לטייל בה, מהמיקום ה"אסטרטגי" של באזל אפשר לצאת לטיול בעיר הצרפתית הוציורית קולמאר שבחבל אלזס, על שלל תעלות המים ואדני פרחי הגרניום.

 

אזור מזרח צרפת מלא בעיירות קטנות, כרמים ושדות יפיפיים. לחילופין, אפשר לטייל אל העיר ברן בשוויץ או אל דרום גרמניה ואזור היער השחור.

 

מצאנו טיסה ישירה עם איזיג'ט (כולל טרולי סטנדרטי לנוסע) לסוף שבוע ארוך מיום רביעי ועד ליום שני, בין התאריכים 06.11.19-11.11.19.

 

טיסות לבאזל

 

בלגרד ב-257$

רק שלוש שעות טיסה ואתם בבלגרד. עיר המשלבת חדש וישן, מסעדות טובות במחיר מצויין ואנשים נחמדים. עיר הבירה של סרביה שוכנת במפגש של שני נהרות (אחד מהם הוא הדנובה) - אפשר להשקיף על הנוף היפה ממצודת העיר. יש בבלגרד חיי לילה תוססים, קזינו וגם לא מעט חנויות – חלקן מרוכז במדרחוב "קנז מיכאלובה" המפורסם ושוקק החיים.

יפה עם חיי לילה מסקרנים: בלגרד (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
יפה עם חיי לילה מסקרנים: בלגרד(צילום: shutterstock)
 

מצאנו טיסה של ישראייר במחיר 257$ (כולל טרולי סטנדרטי) לסוף שבוע ארוך מיום רביעי ועד לשני, בין התאריכים 06.11.19-11.11.19.

 

טיסות לבלגרד

 

מדריד ב-287$

בזמן שברצלונה עדיין בבלגן, עיר הבירה של ספרד מציעה טיול לא פחות טוב לישראלים. במדריד אפשר לשוטט ימים שלמים בין כיכר "פוארטה דל סול" וכיכר "פלאסה מאיור" עם אינספור חנויות, מסעדות ובתי קפה.

מדריד (צילום: shutterstock)
תמיד כיף לטייל בה: בירת ספרד(צילום: shutterstock)
 

לבקר בחנות גיטרות ספרדיות בה קנו קרלוס סנטנה ומפורסמים אחרים, לצפות בציור המפורסם של פיקאסו "גרניקה" או בעוד יצירות אמנות מופלאות במוזיאון "פראדה", ליהנות מהופעת פלמנקו וכמובן לקנח את היום עם קנקן סנגריה.

 

מצאנו טיסה למדריד במחיר 287$ עם אייר אירופה (כולל טרולי), בין התאריכים 29.10.19-05.11.19.

 

טיסות למדריד

 

מומבאי ב-443$

בא לכם להיות נועזים במיוחד? טוסו אל מומבאי שבהודו במחיר שווה בהחלט, מחיר הדומה יותר לטיסה לאירופה. מה יש כאן? חוויה צבעונית, תוססת במיוחד שלא תשכחו כל כך מהר. מכאן תוכלו בטיסות המשך להגיע ליתר היעדים המסקרנים של הודו כמו למשל לנפוש ברגוע בדרום המדינה באחת מעיירות החוף היפות של הודו.

מלון יוקרתי במומבאי ()
מלון יוקרתי במומבאי
  

מצאנו טיסה ישירה של אל על (כולל טרולי ופריט אישי לנוסע) במחיר 443$ בין התאריכים 05.11.19-11.11.19.

 

טיסות למומבאי 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
המחירים השווים של "אחרי החגים"
צילום: shutterstock
מומלצים