שתף קטע נבחר

ריקול: טויוטה C-HR וב.מ.וו R1200GS למוסך

רכב הפנאי ההיברידי של טויוטה יוזמן לצורך בדיקת מיכל הדלק, אופנוע התיור-הרפתקה של ב.מ.וו יוזמן לבדיקת המתלה הקדמי

יבואנית טויוטה לישראל, חברת יוניון מוטורס, תזמין למוסכיה המורשים 1,254 מכוניות מדגם C-HR אשר יוצרו בין החודשים פברואר ליולי השנה. לדברי יוניון, בעקבות בדיקות שערכה חברת טויוטה הוחלט לבדוק את תקינות מיכל הדלק ברכב הפנאי ההיברידי. זאת עקב חשש כי באזור מסוים של המיכל עובי הדופן דק מהנדרש.

 

בדיקת כלי הרכב שיוזמנו למרכזי השירות המוסמכים של טויוטה צפויה להסתיים תוך כרבע שעה בלבד. לקוחות המכונית צפויים לקבל בקרוב הודעה בהתאם לנהלי משרד התחבורה. בטויוטה אומרים עוד כי בעלי הרכב המעוניינים לבדוק אם המכונית שברשותם תוזמן אף היא למוסך, יכולים לבדוק זאת באזור השירות של אתר יוניון מוטורס

 

טויוטה C-HR - למוסך (צילום: ניר בן זקן) (צילום: ניר בן זקן)
טויוטה C-HR - למוסך(צילום: ניר בן זקן)

 

בקריאה נוספת לתיקון תזמין חברת דלק, יבואנית אופנועי (ומכוניות) ב.מ.וו, את לקוחות המותג שברשותם אופנועים מדגם R1200GS על שלל גרסאותיו, כולל אדוונצ'ר. ביבואנית אומרים כי ב-250 אופנועים מדגם זה שיוצרו בין התאריכים 1.11.2013 ו-30.6.2017 ונרכשו בישראל, יש לבדוק כשל אפשרי במחבר העליון של צינורות המזלג הקדמי.

 

בדלק אומרים כי זמן העבודה המשוער עומד על כשעה וחצי, וכי בעלי האופנועים הרלבנטיים צפויים לקבל הודעה אישית לפי נהלי משרד התחבורה. בעלי אופנועים המעוניינים לוודא אם גם הם כלולים בקריאה זו לתיקון, יכולים להתקשר למוקד שירות הלקוחות של דלק מוטורס בטלפון 08-9139995 או לבדוק זאת באזור המתאים של אתר היבואנית.

 

יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניר בן זקן
טויוטה C-HR למוסך
צילום: ניר בן זקן
ב.מ.וו R1200GS אדוונצ'ר למוסך
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים