רכיבה ראשונה - אופנועי האנדורו של בטא
מטרו יבואנית אופנועי בטא השיקה בישראל את סדרת דגמי האנדורו המחודשים של היצרנית האיטלקית. התרשמות ראשונה
קטגוריית אופנועי אנדורו, המיועדים לרכיבה בתנאי שטח קשים, חווה גידול משמעותי בתקופה האחרונה. אל הסגמנט הזה מבקשת מטרו להצטרף עם השקה מחודשת לדגמי האנדורו המעודכנים של יצרנית האופנועים האיטלקית בטא.
במסגרת ההשקה הוצגו שני אופנועי RR דו-פעימתיים (250 ו-300 סמ"ק), שתי גרסאות XTRAINER עבור רוכבים מתחילים (250 ו-300 סמ"ק), ואופנוע ארבע פעימתי אחד (350 סמ"ק). הדובדבן שבקצפת האירוע היה אלוף העולם באנדורו (לשנת 2013), אלכס סלביני, שהפגין את יכולת האופנועים החדשים בידיים הנכונות. לצערנו, ה-RR-4T480 המסקרן נעדר מהאירוע.
RR-2T 250/300 - החל מ-50 אלף שקל
האופנועים עברו שינוי מקיף עם שלדה מחוזקת אך דקה יותר ושלדת זנב חדשה, שמבטיחים לא רק לשפר את התנהגות האופנועים אלא גם להפחית 4.7 ק"ג מהמשקל העצמי, כ-5 אחוז. הבולם הקדמי הוחלף בבולם קל אך קשיח יותר, והמנוע עבר שינוי דרמטי עם צילינדר ומצמד חדשים.
XTRAINER 250/300 - החל מ-40 אלף שקל
משפחת ה-XTRAINER נועדה לרוכבים מתחילים ומציעה מרכז כובד מונמך (גובה מושב 91 ס"מ, 2 ס"מ פחות), אספקת כח לינארית יותר ומשקל נמוך במיוחד (99 ק"ג לדגם ה-300). שינויים אלה מקנים אופי רכיבה נינוח וקל יותר מאחיהם הקרביים. לגרסת ה-300 סמ"ק המוכרת נוספה גרסת 250 סמ"ק שבאופן מפתיע מצאנו את אופנוע המבחן פחות סלחן מאחיו הגדול.
RR-4T 350/480 - החל מ-55 אלף שקל
משפחת אופנועי הארבע פעימות של בטא עברה גם היא מתיחת פנים משמעותית עם צילינדר חדש הכולל גם מזרק דלק נוסף, מצמד חדש ושלדה חדשה, הורדת רגלית ההתנעה ועוד. כמו באופנועים הדו פעמיתיים, גם פה תרמו השינויים להורדת משקל משמעותית של 5.3 ק"ג עם משקל עצמי של 111.5 ק"ג.