דו-גלגליים חדשים: ב.מ.וו G310GS וסאן יאנג מיו
ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את אופנוע האדוונצ'ר הקטן שמיוצר בהודו, סאן יאנג מחזירה לרחובות את המיו הקטן
דלק מוטורס, יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל, מתחילה בשיווק גרסת האדוונצ'ר לדגם ה-310 שמיוצר עבורה בהודו. אופנוע ההרפתקה קטן הנפח שמצטרף למשפחת ה-GS הרחבה, ישווק לצד ה-G310R שנמכר כאן מאז חודש ספטמבר. ה-GS הרב-שימושי מבוסס על אותה יחידת 313 סמ"ק חד-צילינדרית עם הספק מרבי של 34 כ"ס, המתאימה למחזיקי רישיון נהיגה A1 (עד 47 כ"ס). המחיר: 41 אלף שקלים.
בניגוד לגרסת הכביש של האופנוע, ה-GS הגבוה והקרבי למראה עושה שימוש בחישוקי "19 מלפנים ו-"17 מאחור (לעומת "17 בשני הקצוות ב-R) עם צמיגים גבוהי חתך ובעלי פרופיל מתאים (גם) לשטח במידות 110-80 ו-150-70. כראוי באופנוע שאמור לרדת גם לתוואי שאינו סלול, מהלכי המתלה ב-GS ארוכים משמעותית ועומדים על 180 מ"מ מלפנים ומאחור. מערכת הבלימה כוללת גם כאן דיסק בודד לפנים (300 מ"מ) ומאחור (240 מ"מ), אך בניגוד לגרסת הכביש ניתן לנתק את ה-ABS לטובת רכיבה בשטח.
המשקל העצמי של ה-GS עומד על 170 ק"ג עם נוזלים (נפח מיכל הדלק: 11 ליטר) ובכך הוא כבד בכ-10 ק"ג מגרסת הכביש. כמו אופנוע הכביש, גם ה-GS מציע לוח מחוונים דיגיטלי אך בנוסף אליו יהנו רוכשים באירוע המכירות הראשוני (6-8.12) גם מארגז אחורי מקורי ותיק מיכל ייעודי. לדברי היבואנית, מחיר שני האבזרים עומד על 2,700 שקלים. בנוסף תציע דלק מוטורס גם תוספות אבזור מקוריות בתשלום, כמו ידיות מחוממות וג'ק אמצע.
כלי נוסף שמעשיר את היצע הדו-גלגליים בישראל הוא המיו החדש של סאן יאנג, ה-115 שמחליף את דגם ה-100 הפופולרי בזכות ממדיו הקומפקטיים שהתאימו במיוחד למתחילים ונמוכי קומה. הקטנוע הקוריאני הבסיסי בעיצוב רטרו רך ישווק כאן מעתה במחיר של 12 אלף שקלים. לדברי מטרו, יבואנית הקטנוע, מנוע ה-115 סמ"ק חדש ועומד בתקן יורו 4 העדכני, עם 9.5 כ"ס וצריכת דלק רשמית של 47 ק"מ לליטר.
משקלו של הקטנוע עומד על 99 ק"ג בלבד והוא מציע כעת תא מטען מרווח יותר, תצוגה דיגיטלית ללוח המחוונים ותאורת Led מלפנים ומאחור כולל ביחידות האיתות. בנוסף, פתח מיכל הדלק (5.2 ליטר) ממוקם כעת מלפנים ופתיחתו - כמו גם פתיחת המושב - מתבצעת בעזרת הסוויץ'.