ריקול לניסאן קשקאי - 1,261 מכוניות למוסך
קריאות תיקון לשני דגמים המשווקים בישראל: חברת קרסו מזמינה למוסך בעלי ניסאן קשקאי, לובינסקי קוראת לבעלי סיטרואן C-קרוסר
יבואנית הרכב קרסו מזמינה למוסכיה 1,261 בעלי מכוניות מדגם ניסאן קשקאי אותו היא משווקת, כולן יוצרו בין התאריכים 12.6.2017 ו-15.1.2018. לדברי היבואנית, החברה גילתה כי תקלה בתכנת יחידת בקרת המרכב (BCM) לא תעדכן את הנהג - באמצעות נורית אזהרה - כי יש תקלה בנורות האיתות. בניסאן צפויים להזמין את בעלי כלי הרכב הרלוונטיים להגיע לאחד ממרכזי השירות כדי לעדכן את התוכנה בהתאם לנדרש.
בקרסו מעריכים כי פעולת העדכון צפויה לארוך כחצי שעה, ומבהירים כי הודעה לבעלי כלי הרכב תישלח בדואר. בעלי ניסאן קשקאי המעוניינים לבדוק אם גם רכבם יוזמן למוסך, יכולים לבדוק זאת באזור המתאים באתר היבואנית, או במחלקת שירות לקוחות בטל. 3575*.
בקריאה נוספת לתיקון מזמינה חברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, 66 בעלי דגם C-קרוסר בו נדרשת החלפת מנוע הפעלת מגבי השמשה הקדמית. כלי הרכב שיוזמנו יוצרו בין החודשים יולי 2008 וספטמבר 2009. לדברי החברה, משך העבודה צפוי לעמוד על כשעתיים. לובינסקי צפויה לשלוח הזמנה לבעלי כלי הרכב, היכולים לבדוק האם גם רכבם יוזמן במוקד השירות של המותג בטל. 3038*.
יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.