קריאת תיקון לקיה נירו: 3,600 מכוניות יוזמנו למוסך
באלפי מכוניות מדגם קיה נירו נדרשת בדיקה או החלפה של רכיבים חשמליים. וגם, סאנגיונג טיבולי XLV יוזמן למוסך עקב בעיה במערכת הדלק
יש לכם קיה נירו? טובים הסיכויים שיזמינו אתכם למוסך. יבואנית המותג הקוריאני לישראל, חברת טלקאר, מודיעה כי בעלי 3,599 מכוניות מדגם נירו שיוצרו עד התאריך 19.9.2017 צפויים לקבל הודעה כי הם נדרשים להגיע לאחד מרשת המוסכים של המותג בישראל.
הסיבה: בעיה אפשרית בממסרי המתח או בית הממסרים עלולה להפעיל את נורית האזהרה Check-Hybrid בלוח המחוונים, המסמלת כי יש לבדוק את מערכת ההנעה ההיברידית במכונית. לדברי היצרנית, הבעיה נעוצה במרכיבי מערכת החשמל.
בעלי הרכב צפויים לקבל כבר בימים הקרובים מכתב הזמנה לבדיקה. במקביל, בעל נירו המעוניין לבדוק אם אף הוא צפוי לקבל הודעה על הריקול, יוכל להתקשר למוקד שרות הלקוחות בטל 1-800-377-775 או לבדוק באתר האינטרנט של היבואנית. בקיה-ישראל אומרים כי משך הבדיקה והטיפול ברכב מוערך בכשעה וכי מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש.
בקריאה נוספת לתיקון יוזמנו 125 בעלי סאנגיונג טיבולי XLV המיובא אף הוא על-ידי טלקאר. לדברי היבואנית, בכלי רכב עם מנועי דיזל שיוצרו בין חודש יולי 2015 ואוגוסט השנה עלול להיפגע צינור אספקת הדלק. בדיקה והחלפת הצינור תתבצע תוך כחצי שעה במוסכי הרשת המורשים. בעלי רכב המעוניינים לבדוק אם גם הם יוזמנו, יכולים לפנות לשרות הלקוחות של המותג בטל. 1-800-800-484 או לאתר האינטרנט.
יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.