שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו S1000RR בישראל: החל מ-160 אלף שקל

הסופרבייק הגרמני מציע כעת יחס הספק-משקל טוב מאי פעם, עיצוב עדכני ושדרוג מערכות האלקטרוניקה. הוא ישווק בשלוש רמות גימור ומחיר

ב.מ.וו S1000RR, מוביל מכירות הספורטיביים בנפח ליטר, הגיע לישראל בדגם חדש. הוא עבר שדרוגים בכל מכלוליו, עם יותר כוח (207 כ"ס) ופחות משקל (197 ק"ג), מה שמאפשר לו יחס הספק-משקל טוב מאי פעם. הוא ישווק בשלוש רמות אבזור: "פיור" הבסיסית ב-160 אלף שקל, "רייס" עם רכיבים קלים יותר ב-180 אלף שקל, וגרסת העל - "M", בעלת משקל נמוך עוד יותר (193.5 ק"ג) שתעלה 200 אלף שקל. 

 

ב.מ.וו S1000RR (צילום: אולג וסיליקוב)
(צילום: אולג וסיליקוב)

 

העיצוב חדש וקומפקטי הודות לשלדה וגיאומטריה דחוסות, והוא מציג מראה שונה, הכולל תאורת לד קדמית המבדילה אותו מהגרסאות הקודמות. הארגונומיה משופרת לשליטה טובה יותר עם ידיות כידון מעט גבוהות ורחבות יותר, ורגליות חדשות ומיכל דלק שעוצב להטבת החביקה.

 

ב.מ.וו S1000RR (צילום: אולג וסיליקוב)
(צילום: אולג וסיליקוב)

 

המנוע החדש קל, קומקפטי וחזק יותר (ב-8 כ"ס) עם 207 כ"ס ב-13,500 סל"ד. זאת הודות לשיפור יכולת הנשימה הכולל מערכת פליטה חדשה, מה שמאפשר העלאת הקו האדום ל-14,600 סל"ד. במקביל, שופר המומנט בסל"ד נמוך הודות למערכת תזמון שסתומים משתנה, המותקנת לראשונה באופנוע ספורט של ב.מ.וו, ומאפשרת מומנט של 10 קג"מ כבר ב-5,500 סל"ד.

 

ב.מ.וו S1000RR (צילום: אולג וסיליקוב)
(צילום: אולג וסיליקוב)

 

מערכת אלקטרוניקה משופרת נשלטת ממסך TFT גדול, המאפשר שליטה מדויקת על המערכות השונות - ווילי קונטרול, בקרת זינוק, בקרת אחיזה (דור חדש עם שישה חיישנים במערכת האינרציאלית), ABS קורנרינג וקוויק שיפטר למעלה ולמטה. בנוסף יש מתלים אלקטרוניים שהוצעו בעבר רק בגרסאות היקרות וכעת הם מהווים ציוד תקני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אולג וסיליקוב
ב.מ.וו S1000RR
צילום: אולג וסיליקוב
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים