שתף קטע נבחר
 

אופל אינסיגניה (2011-2017)

חולקת פלטפורמה עם הביואיק ריגל ולה-קרוס. דור חדש יושק החודש בארץ ויהיה האחרון שיש לו בני דודים באמריקה, לאור מכירת אופל לפיג'ו-סיטרואן. דו"ח מכירת רכב משומש

קטגוריה: משפחתיות גדולות.

דגמים: ארבע דלתות סדאן, חמש דלתות נוצ'בק, חמש דלתות סטיישן, כולן חמישה מקומות ישיבה.

טווח מחירים: מ-59 אלף שקל ל-2.0 ליטר טורבו מ-2011, ועד 290 אלף שקל ל-2.0 ליטר טורבו OPC חדשה מ-2017 (מחירון לוי יצחק).‬

 

אופל אינסיגניה (צילום: רועי צוקרמן) (צילום: רועי צוקרמן)
אופל אינסיגניה(צילום: רועי צוקרמן)
 

 

תעודת זהות: חולקת פלטפורמה עם הביואיק ריגל ולה-קרוס. דור חדש יושק החודש בארץ ויהיה האחרון שיש לו בני דודים באמריקה, לאור מכירת אופל לפיג'ו-סיטרואן.

פרטים טכניים: מנועי טורבו בנזין 1.6 ליטר (170 כ"ס, מ-2013), 2.0 ליטר (220 ו-250 כ"ס) ו-2.8 ליטר (325 כ"ס), או דיזל 2.0 ליטר (160 כ"ס). תיבה אוטומטית 6‬ הילוכים, טיפטרוניק. הנעה קדמית (כפולה ב-OPC‬).

זיהום אוויר: 149־258 גרם CO2‬ לק"מ, קבוצות זיהום 9־15‬. מעשנת כבדה.

בטיחות: 5‬ מ־5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי. שש  כריות אוויר, ABS ובקרת יציבות (ESC) בכל הדגמים, ללא מערכות בטיחות אקטיביות.

שמירת ערך: לפי לוי יצחק, כ-15%‬ לשנה בממוצע, אבל מחירי השוק נמוכים באלפים רבים.

מה לבדוק לפני שקונים: אמינה, אך יקרה יחסית לאחזקה. מכוניות רבות שימשו במקור בליסינג, אפילו לח"כים. בדקו מקוריות הרכב.

למי היא מתאימה: למי שלא יכול בלי פלטת מטוגנים וקרם בוואריה, או שסתם אוהב לנהוג.

יתרונות: נאה ומכובדת, ביצועים טובים בדגמי ה-2.0 ליטר ומעלה, מהנה. נוחה ובנויה היטב. שפע גרסאות מרכב, כולל סטיישן מרהיבה.

חסרונות: הבנזינים צמאים מדי, הדיזלים נמכרו בעיקר למוניות. נוחות הנסיעה בינונית. תא הנוסעים חושף את גילה, דגמי הליסינג מאובזרים במתינות.

למחפשי מציאות: ה-2.0 ליטר טורבו, אבל עם דלקן.

השורה התחתונה: כמו סקודה סופרב, אבל עם פלפל ומחירי שוק קרובים יותר לאלה של האוקטביה.

ציון: ארבעה כוכבים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי צוקרמן
אופל אינסיגניה
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים