אינפיניטי G37 בין 2009 ל-2014
הדור הרביעי של מכונית המנהלים בחטיבת היוקרה של ניסאן, והראשון שהגיע לישראל. הוחלפה בעולם על-ידי ה-Q50. דו"ח רכישת רכב משומש
קטגוריה: מנהלים יוקרתיות
דגמים: סדאן (ארבע דלתות), קופה (שתי דלתות) וקבריולה, ארבעה וחמישה מושבים
טווח מחירים: מ-63 אלף שקל לסדאן בסיסית מ-2009 ועד 294 אלף לקבריולה מאובזרת מ-2014 (מחירון לוי יצחק)
תעודת זהות: הדור הרביעי של מכונית המנהלים בחטיבת היוקרה של ניסאן, והראשון שהגיע לישראל. הוחלפה בעולם על-ידי ה-Q50.
נתונים טכניים: מנוע בנזין, 3.7 ליטר (320 כ"ס). גיר אוטומטי (שבעה הילוכים), הנעה אחורית או כפולה.
זיהום אוויר: 247-256 גרם CO2 לק"מ, קבוצת זיהום 15 מ-15. לכסף אין ריח.
בטיחות: לא נבחנה במבחן הריסוק האירופי. שש כריות אוויר, ABS ובקרת יציבות (ESC).
שמירת ערך: ירידה ממוצעת של יותר מ-20% לשנה לפי המחירון, אבל תורידו עוד 20% ואז תתחילו באמת לדבר על המחיר.
מה לבדוק לפני הקנייה: קצת בעיות בדגמים הראשונים עקב התקנות מקומיות, אבל כיום רמת אמינות כמצופה ממכונית יוקרה יפנית, ומושא לקנאה מצד הגרמניות. גם עלויות האחזקה נמוכות יותר.
למי היא מתאימה: חובבי הגה בכירים עם מועצת מנהלים על הראש.
למה כן: צליל כמו ששומעים בנורבורגרינג, אופי כמו שרואים בקמפ נואו, התנהגות כביש של מכונית דריפטים. אבזור נדיב.
למה לא: הכל ארוז בעטיפה של אלמרה משודרגת (חוץ מהקופה). המושב האחורי צר, ותא הנוסעים לא ברמה של השלדה.
למחפשי אלטרנטיבות: לקסוס IS נאה יותר, אך מהנה פחות
השורה התחתונה: תחליף סולידי ופחות מעורר עין רעה משכנים ומשוטרים לב.מ.וו סדרה 3. הדגמים הבסיסיים עם הנעה אחורית עושים את העבודה.
ציון: 4 כוכבים