טסלה עוברת למירוצים - מ-0 ל-100 קמ"ש ב-2.1 שניות
אחרי קטגוריית מירוצים חשמלית כאלטרנטיבה לפורמולה 1, מגיעה סדרת מירוצי מכוניות סלון שאינן מזהמות. הכוכבת תהיה כמובן טסלה, עם ביצועים מעולם אחר
אחרי סבב הפורמולה E,
הגרסה החשמלית לפורמולה 1, יפתח השנה סבב Electric GT, המקבילה החשמלית למירוצי מכוניות סאלון. 10 מכוניות ישמשו 10 צוותים (שני נהגים בכל צוות), כולן מודל S משודרגות למירוצים עם יכולת האצה פנומנלית - מעמידה ל-100 קמ"ש ב-2.1 שניות.
טסלה מודל S אליפות Electric GT
מכונית המירוץ מתבססת כמובן על גרסת P100 D, החזקה ביותר בהיצע הדגמים הסדרתיים לכביש, עם צמד מנועים חשמליים - אחד לגלגלים הקדמיים ואחד לאחוריים. ההנעה הכפולה מורידה לכביש הספק מרבי של 789 כ"ס. לשם השוואה: יותר ממנועי V12 של למבורגיני אוונטדור ופרארי F12 ברלינטה.
חלק מהשיפור בביצועים מושג בזכות הפחתת משקל דרסטית של כ-500 ק"ג, בעיקר על-ידי הסרת חומרי דיפון, ריפוד, מושבים ועוד מערכות נוחות. במקומם הותקן כלוב בטיחות ומושב מירוץ תקני. האביזר היחיד שנותר בתא הנוסעים מהמכונית המקורית הוא מסך המגע הגדול והמאפיין את מכוניות המותג הקטן, כמו-גם לוח המחוונים. בנוסף הותקנה כנף אחורית ענקית שתסייע לייצר כוח הצמדה במהירויות גבוהות (עד 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית). מערכת הבלימה והמיתלים הותאמו לעבודת מסלול אינטנסיבית, וצמיגי סליקס של פירלי מחליפים את הגומי הרגיל.
סבב המירוצים ייערך בשבעה מסלולים בכל רחבי אירופה, כולל נורבורגרינג (גרמניה), קטלוניה-ברצלונה (ספרד), מוג'לו (איטליה), ברנדס האץ' (בריטניה), זנדפורט (הולנד), אסטוריל (פורטוגל) ופול ריקארד (צרפת). במהלך כל סבב יזכו הצוותים לאימון של 20 דקות, לאחר מכן יערך מקצה דירוג בן 30 דקות, ולבסוף יתקיימו שני מירוצים לאורך 60 ק"מ - אחד ביום והשני בשעות אחר הצהריים.
טסלה, גם למירוצים