שתף קטע נבחר
 

להחליק עם פורד פוקוס כמו נהג ראלי

בישראל היא אינה נמכרת, אבל גרסת ה-RS הספורטיבית של פורד פוקוס נחשבת לאחת הטובות בקטגוריה, אם לא הטובה מכולן. כדי להפוך את הנהיגה לעוד יותר מהנה, ציידה פורד את המכונית הקומפקטית באבזר ייחודי

פורד רוצה שתחליקו עם הפוקוס על הצד, וכמה שיותר. חטיבת הביצועים של פורד התקינה בלם יד הידראולי בפוקוס RS הספורטיבית, במטרה לאפשר לנהג דריפטים בדומה למקובל במירוצי ראלי. הערכה תוצע בשלב ראשון רק בשוק הצפון אמריקאי (ארה"ב וקנדה) תמורת תוספת של כ-1,000 דולר.

 

פורד פוקוס RS דריפט

פורד פוקוס RS דריפט

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

לדברי פורד, בלם היד הייחודי שמאפשר את נעילת הגלגלים האחוריים לזמן קצר במטרה לגרום להחלקת החלק האחורי, הגיע ביוזמת צוות המהנדסים שפיתח את "מצב דריפט" בבורר הנהיגה של הפוקוס. במצב זה מתאימה מערכת ההנעה הכפולה להחלקות כוח, מבלי לפגום ברכיביה. נהג מרוצי הראלי וכוכב סרטוני הנהיגה קן בלוק שבחן את השדרוג החדש, אמר כי "אני חושב שזה ממש מגניב שפורד מציעה ללקוחות דרכים לייצר זוויות גדולות של דריפטים. זה בוודאי הופך את המכונית להרבה יותר מלהיבה לנהיגה".

 

 

ערכת בלם היד כוללת ידית אלומיניום מוארכת הממוקמת בין מושב הנהג לבורר ההילוכים, ומחוברת אלקטרונית למערכת ההנעה הכפולה ולבלמים. בכך היא מאפשרת התקנה ללא שינויים או התאמות מיוחדות בסביבת הנהג ועל כן גם מאפשרת את הסרתה בקלות בזמן המכירה. בעת משיכתה היא מפעילה את מצמד מערכת ההנעה ומנתקת בכך את הגלגלים האחוריים מגל ההינע, תוך שהיא משתמשת בבלמים לנעילה רק של הגלגלים האחוריים.


 

פורד מדגישה כי השימוש בבלם היד החדש אינו מיועד לשימוש בכביש הציבורי. הערכה פותחה לשימוש במסלול או בתנאי סטריליים בלבד. אנחנו מעזים לנחש שגם בפורד מודעים לכך שהצהרתם לא תרתיע את רוכשי הפוקוס משימוש אינטנסיבי גם במגרש החניה הפנוי הקרוב למקום מגוריהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים