שתף קטע נבחר
 

יגואר I-פייס: מלונדון לבריסל בטעינה אחת

בניסיון להוכיח שטווח הנסיעה ברכב הפנאי החשמלי שלה אינו רק תיאורטי, שלחה יגואר את ה-I פייס לנסיעה רצופה מלונדון לבריסל. לאחר כ-370 ק"מ בכבישים ציבוריים ללא עצירה לטעינות או מנוחה, נותרו במצבר עוד כמה עשרות קילומטרים של טווח

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

יצרנית הרכב הבריטית יגואר שלחה את רכב הפנאי החשמלי I-פייס לנסיעה רצופה ממרכז לונדון לבריסל שבבלגיה, ללא עצירות לצורך טעינת הסוללה. החשמלית הבריטית השלימה את המסע בן 369 הק"מ מבירת אנגליה לבירת בלגיה ועוד נותר לה כשמונה אחוזים בסוללה שהיו מאפשרים לה 32 ק"מ נוספים.

יגואר I-פייס ()

יגואר I-פייס ()
כדי למנוע טענות על נהיגה שאינה ריאלית, שמרו נהגי היגואר על קצב התנועה, השתמשו במערכת המיזוג (במצב ניהול חכם הממעיט בשימוש לטובת הטווח), בחרו בניהול מנוע במצב "חיסכון" וניצלו את ומערכת הניווט המובנית שמאפשרת ניצול אנרגיה מיטבי בהתצם לתוואי הדרך ומצב התנועה. אגב, היגואר חצתה את תעלת למאנש באמצעות מנהרת שירות שהוסיפה למסע כ-50 ק"מ, במקום לנצל את קו הרכבת.


יגואר I-פייס ()

על הנעת ה-I-פייס מופקדים צמד מנועים חשמליים המספקים 400 כ"ס ו-71 קג"מ ומאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות בדרך ל-200 קמ"ש מרביים. מצברי ליתיום-יון בקיבולת kWh90 מאפשרים טווח נסיעה תיאורטי של 480 ק"מ על פי תקן WLTP העדכני. טעינה ביתית של המצברים תארך כ-10 שעות, אבל עמדות טעינה מהירות (100kW DC) תאפשר מילוי הסוללה ממצב מרוקן ל-80 אחוז תוך 40 דקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים