שתף קטע נבחר

עשרת הדברות לצרכן הרכב החדש

הגיע הזמן לחשוב אחרת על תחבורה. הנה עשר סיבות מדוע כבר לא כדאי לקנות מכונית

 

בשיתוף YNET רכב חדש

 

  • לא תבזבז: רכישת רכב חדש כרוכה באובדן ערך. ברגע שהרכב עולה על הכביש, הוא כבר מאבד נתח ניכר מערכו. בליסינג פרטי, נדרשת רק מקדמה בגובה נמוך יחסית כדי לקלף את הניילונים ממכונית חדשה.

 

 (צילום: רועי צוקרמן) (צילום: רועי צוקרמן)
(צילום: רועי צוקרמן)

 

  • לא תרוץ למוסך: חלק בלתי נפרד מ"חוויית" הבעלות על מכונית, בין אם חדשה ובין אם ישנה, כרוך בהגעה לטיפול תקופתי במוסך. זה כולל כמובן ויכוחים עם המוסכניק, הצורך להעמיד פנים כאילו אנו מבינים כאשר המוסכניק מנסה לדחוף לנו חלקי חילוף שאיננו יודעים כלל האם אנו צריכים וכמובן הרגע הזה בסוף, בו אנו נדרשים לשלוף את הארנק ולהיאנח. במסלול ליסינג פרטי אין כזו בעיה.

 

  • לא תילחץ מהטסט: כל מכונית צריכה לעבור מבחן רישוי שנתי. טסט. התהליך אינו מהנה במיוחד. קודם כל צריך להסביר למוסכניק שאנחנו בדרך לטסט. וכמובן לשלם על הכנה לטסט. לאחר מכן צריך להגיע לטסט. לעמוד בתור. להרים את המכונית. להסתבך בניירת. לשחק בהגה. לתת ברקס. לחייך לבוחן ולקוות שאולי זה יעבוד. אבל הוא מכשיל. ואז ללכת שוב למוסך. ולתקן. ושוב לטסט החוזר.

 

  • לא תחשוש מירידת ערך: ירידת ערך, מה לעשות, היא חלק בלתי נפרד מבעלות על מכונית. כל חודש מתפרסם מחירון חדש, כל חודש המכונית שעומדת בחניה מאבדת מאות, לפעמים אלפי שקלים ממחירה. בשנים האחרונות זה רק החמיר. אבל כשהמכונית לא שלך - זה כבר לא מעניין.

 

  • לא תילחץ מהמכירה: קניית מכונית חדשה היא מאורע משמח. מכירת מכונית משומשת היא מאורע מעציב ואפילו קשה. ולא רק בגלל הפרידה, אלא גם בגלל הקונים. הסוחרים. המתווכחים. המתעניינים. הסקרנים והשקרנים. עם תום תקופת הליסינג, הרכב הישן חוזר ומוחלף במכונית חדשה.

 

  • לא תשאיר עשרות אלפי שקלים על הכביש: מה לעשות, כדי לקנות מכונית צריך לשלם. הרבה כסף, עשרות אלפי שקלים עבור המכונית הצנועה ביותר. עכשיו כבר לא. מקדמה נמוכה ותשלומים חודשיים סבירים ישחררו את הכסף שלכם לעשות דברים אחרים – החל בחופשה וכלה בשדרוג לדירה.

 

  • לא תחשוש מקילומטראז': לנסוע או לא לנסוע? זו השאלה. מחד, הילדים רוצים לחיפה. מאידך, האישה רוצה לאילת. אך הקילומטראז', הוא לוחץ: איך נמכור את המכונית כשהישראלי הממוצע נוסע כ-15 אלף קילומטרים בשנה? למה שתוותרו על חוויות בגלל דאגות שקשורות בבעלות על רכב?

 

  • לא תקפוץ מעל הפופיק: למשפחות ישראליות יש תקציב, אותו סכום מוגדר מראש שעליו מסכמים בתחילת החודש. כך וכך לאוכל, כך וכך לחינוך. לביגוד. ולמכונית. אלא שאז יש הפתעות: פנצ'ר. טיפול. דפיקה. מכה. אתה קובע מראש את גובה ההחזר, וההחזר הזה כולל את כל ההפתעות הלא נעימות ההופכות את התקציב המשפחתי לחסר הפתעות.

 

  • לא תשתעבד להלוואות: רכישת מכונית חדשה דורשת בדרך כלל הלוואה. במסגרת ההלוואה המכונית משועבדת. ההלוואה מתועדת על-ידי הבנק. היא מצטרפת למכלול החובות של משק הבית. וצריך כמובן להחזיר אותה. בליסינג פרטי אין הלוואות מבנקים שמכבידות על משק הבית.

 

  • לא תחמוד מכונית רעך: טוב נו, אולי כן. זה בסדר, בכל שנה מגיעות לישראל מכוניות חדשות מדגמים מרתקים. איך תוכלו לנצל את כוח הקניה של גוף גדול לטובתכם? ליהנות ממכונית חדשה מבלי לקרוע את חשבון הבנק או להתחייב לשנים של החזרים? ליסינג לפרטיים מאפשר ליהנות מכל היתרונות של מכונית חדשה מבלי להעמיס עול כלכלי נוסף.

 

להצעות ליסינג ורכב חדש

 

בשיתוף YNET רכב חדש

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים