שתף קטע נבחר

צאו מהקופסה

אחרי התיאוריה באה הפרקטיקה - בדקנו כמה יעלה לכם ליסינג פרטי תפעולי עם כמה מדגמי המכוניות החדשות

בשיתוף ynet רכב חדש

 

דגמים חדשים, צבעים הרפתקניים. רחוק מאד מהקונצנזוס המשעמם של לבן-אפור-שחור (הצבעים הנפוצים ביותר על כבישי ישראל) ממש כיף שאפשר גם אחרת: הנה כמה דוגמאות לצבעים מעט שונים, או מאוד שונים, של מכוניות מדגמים חדשים המשווקות בישראל ומאפשרות לכם לשבור שגרה.

 

 (צילום: ניר בן זקן) (צילום: ניר בן זקן)
(צילום: ניר בן זקן)

 

סיאט איביזה: מחירה כחדשה עומד על 90 אלף שקלים ברמת גימור "רפרנס". זהו הדור העדכני של איביזה וכולל מערכות בטיחות יוצאות דופן כמו מניעה של תאונות משניות, ניטור מרחק לפנים ודור חדש של מנועי טורבו 3 צילינדרים עם 115 כ"ס ו-20.3 קג"מ ותיבת הילוכים רובוטית עם שבעה הילוכים. בליסינג פרטי תפעולי (הכולל גם את עלויות הביטוח, טסט, תחזוקה בסיסית) יהיה עליכם לשלם מקדמה של 8,900 שקלים ותשלום חודשי של 1,599 שקלים לעסקה של 36 חודשים והמכונית כמובן ממודל 2018. זו גם הזדמנות לשבור את השבלונה של צבעים רגילים ומשעממים, שכן סיאט מאפשרת גוונים כמו כחול-כריסטל בגוון עמוק, כתום בולט או אפילו ורוד-מתכתי לנסיכה שזה עתה קיבלה רשיון נהיגה.

 

מיצובישי ASX: הוצג ממש עתה ומגיע היישר לקטגוריית הרכב הלוהטת ביותר - רכבי פנאי קומפקטיים - שבה נמצאות שתי המכוניות הנמכרות ביותר בישראל: קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. מיצובישי ASX מתבסס על השלדה של אאוטלנדר הגדול ממנו אך ארוז בחבילה הרבה יותר קומפקטית, נאה ועם שמחת חיים של מי שטרם ילד 3 או 4 ילדים. הרכב מצויד במנוע 2.0 ליטר עם 150 כ"ס, תיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית בלבד. בתחומי הבטיחות יש לו בלימת חירום אוטונומית, התראה על סטיה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית, חבילת אבזור ייעודית לשוק הישראלי וגם מערכת קונקטד-קאר הכוללת ניווט, רדיו אינטרנטי, ועוד אפליקציות יעודיות. הגרסה הבסיסית עולה 133 אלף שקלים ובעסקת ליסינג פרטי תפעולי יהיה עליכם לשלם מקדמה של 8,900 שקלים ועוד 36 תשלומים של 2,149 שקלים. בא לכם לעוף עם צבע יוצא דופן ולברוח מההמון השחור-לבן? נסו אדום או גרניט.

 

יונדאי טוסון: יונדאי טוסון הוא אחד מכלי הרכב הנמכרים בישראל ואחד השחקנים החשובים בזירת רכבי הפנאי כאן. יונדאי חידשה וריעננה את היצע הגרסאות, ולמעשה מוכרת 2.0 ליטר כגרסת בסיס, עם מערכות בטיחות כמו ניטור שטחים מתים, בקרת סטיה אקטיבית, וכל זאת לצד אבזור עשיר. מנוע ה-2.0 ליטר הבסיסי מפיק 155 כ"ס ו-19.6 קג"מ. הוא מניע את הגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה.

 

גרסת פאנורמיק כוללת גג שמש ענקי ונפתח, מערכת מולטימדיה קונקטד-קאר עם ניווט ואפילקציות ייעודיות. מחירו עומד על 157 אלף שקלים. בעסקת ליסינג פרטי תפעולי יהיה עליכם לשלם מקדמה של 8,900 שקלים ועוד 36 תשלומים של 2,499 שקלים - זה כולל שני טיפולים, את הביטוח וחבילת תחזוקה. בתחום הצבעים אין בשורה קיצונית שכן תוכלו להימלט מהשחור-לבן-כסוף רק עם גוון כחול עמוק כהה.

 

הצעות לרכב חדש וליסינג

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בשיתוף שלמה
צילום: ניר בן זקן
סיאט איביזה
צילום: ניר בן זקן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים