רנו חושפת אולם תצוגה חדש ברשת
יבואנית מותג רנו לישראל, חברת קרסו, משיקה אולם תצוגה ברשת שיעביר מידע בשידור ישיר ללקוחות מעוניינים
קרסו, יבואנית רנו, משיקה אולם תצוגה בשידור ישיר באינטרנט למכוניות המותג. באולם הפיזי התוקנו 13 מצלמות המעבירות בשידור ישיר את התמונה לאתר ייעודי, ובו יכול הלקוח לראות את הרכב מזוויות שונות מבפנים ומבחוץ. בנוסף, מצלמה אישית תאפשר לסוכן המכירות להעביר הסבר אישי ומקיף על הרכב הרצוי, להזמין נסיעת מבחן ולבצע הזמנה.
בשלב ראשון ישמש אולם התצוגה הווירטואלי למכירת הטווינגו העדכנית, כשבעתיד הוא יכלול גם את שאר דגמי החברה. ענת מילוסלבסקי, מנכ"לית רנו ישראל, מסרה כי "העולם כיום שונה באופי הצריכה. הכלים הדיגיטאליים נגישים לכל אחד בכל מקום מצד אחד ומצד שני יש צמצום הולך וגובר בזמן הפנוי של הלקוחות. זה הביא אותנו ללחשוב על הקונספט ראשון מסוגו בישראל וראשון מסוגו עבור רנו.
"מדובר באולם תצוגה אמיתי לכל דבר ועניין, רק שהוא נגיש ללקוח בכל מקום ומאפשר לקבל כל מידע שיחפוץ בו, מבלי להגיע אליו פיזית. למרות זאת אני מאמינה שבשלב ראשון הוא יהיה "תומך מכירה" ולא יחליף את האולמות הקיימים, אבל בעתיד בהחלט יתכן שכן".
אולם תצוגה וירטואלי רנו
צילום: אסף לוי