סקודה חושפת קודיאק עם יכולת שטח
הקודיאק החדש של סקודה צפוי לנחות בישראל ברבעון השני של השנה, ומאוחר יותר עשויה להגיע גם גרסת שטח כפולת-הנעה תחת המיתוג "סקאוט"
סקודה חושפת גרסת סקאוט לקודיאק, האמורה להעניק לרכב הפנאי החדש גם יכולת שטח. לדברי צ'מפיון, יבואנית המותג, הקודיאק בגרסאותיו הרגילות צפוי לנחות כאן ברבעון השני של השנה, בעוד שיווק הסקאוט נמצא כעת בבחינה.
הקודיאק סקאוט נבדל בחישוקי "19 יחודיים ובעיקר במיתלים שונים המגביהים בין היתר את המרכב במעט (0.7 ס"מ, ובסך הכל 19.4 ס"מ של מרווח גחון). יש גם פגושים שונים האחראים לשיפור זוויות הגישה (22 מעלות לעומת 19.1 מעלות) והנטישה (23.1 מעלות לעומת 15.6 מעלות) לעומת הגרסה הרגילה. תחתית הקודיאק סקאוט זוכה למיגון ייעודי למנוע ותיבת ההילוכים, כמו-גם הבלמים וצינורות הדלק.
הסקאוט מוצע כאמור רק בגרסאות הנעה כפולה, אך עם כל היצע מנועי הטורבו-בנזין 1.4 ליטר עם 150 כ"ס או 2.0 ליטר עם 180 כ"ס, וטורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר בשתי רמות הספק - 150 כ"ס או 190 כ"ס. מצב "שטח" שנוסף לבורר מצבי הנהיגה, מתאים את בולמי הזעזועים האדפטיביים לנסיעה בתוואי משובש, מאחר את התערבות ה-ABS (המאריכה בדרך כלל את מרחקי הבלימה בשטח), ובקרת המשיכה מאפשרת יותר החלקה לפני התערבות, ומקדימה את פעולת נעילת הדיפרנציאל האלקטרוני (המבוססת עליה).
סקודה קודיאק סקאוט