שתף קטע נבחר
 

סיאט לאון מעודכנת - החל ב-106 אלף שקל

סיאט לאון המעודכנת נוחתת בישראל עם תג מחיר של 106 אלף שקל לגרסה ידנית, נמוך ב-11 אלף שקלים מבעבר. גם העיצוב ורשימת האבזור שופרו, אך מערכות הבטיחות המתקדמות לא יגיעו לכאן בשלב ראשון

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, מתחילה בשיווק הלאון המעודכנת עם תג מחיר שמתחיל ב-106 אלף שקל לגרסה ידנית ו-126 אלף שקל לגרסה עם תיבה כפולת מצמד. לדברי צביקה לוי, מנהל מותג סיאט "עדכון הלאון הופך אותה אטרקטיבית אל מול הביקוש ההולך וגובר לרכבי פנאי".

 

סיאט לאון

סיאט לאון

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

שינויי העיצוב קלים ועיקרם יחידות תאורה שונות, פגוש קדמי עם פתחי אוורור גדולים ופנסי ערפל צרים בעוד בתא הנוסעים בלם היד הפך חשמלי. השינוי המשמעותי נוגע לגרסת 1.2 ליטר טורבו עם 110 כ"ס (תוספת 5 כ"ס) בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית כגרסת בסיס במחיר של 106 אלף שקל, 11 אלף שקל פחות מבעבר. מעליה יוצע מנוע 1.4 ליטר טורבו מפיק כעת 150 כ"ס (25 יותר מבעבר), מצויד במערכת לניתוק אספקת הדלק לצמד הצילינדרים בעומס נמוך המסייע לצריכת הדלק ומשודך לתיבה כפולת מצמד עם 7 יחסים (6 הילוכים ידנית בעבר). גרסת 1.8 ליטר טורבו המפיק 180 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים כפולת מצמד עם 7 יחסים נותרה ללא שינוי.

 

 

מהיבואנית נמסר כי בשבעות הקרובים תצטרף להיצע גרסה עם מנוע 1.0 ליטר 3 צילינדרים טורבו בשידוך לתיבה כפולת מצמד עם 7 יחסים שתחליף את מנוע ה-1.2 ליטר כפול מצמד ששווק בדגם היוצא. המנוע החדש מפיק 115 כ"ס (5 כ"ס יותר) ו-20.4 קג"מ (2.6 קג"מ יותר) המשפרים את הביצועים (תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות, קיצוץ 0.5 שניות) את צריכת הדלק (22.7 ק"מ לליטר לעומת 20.4 ק"מ לליטר) ובעיקר את פליטת המזהמים (102 גרם CO2 לק"מ, 12 גרם פחות). דבר זה עשוי לאפשר למכונית ירידה בקבוצת הזיהום ועל כן תג המחיר עשוי נמוך משמעותית מהמקובל בקטגוריה, בדומה למהלך שעשתה היבואנית עם האיביזה ב-2014. בנוסף שימוש בחלקים מאלומיניום מפחית את משקל המנוע ב-20 ק"ג, ואמור לסייע להתנהגות כביש טובה יותר.


 

רשימת האבזור כוללת בגרסת סטייל הבסיסית (126 אלף שקל ל-1.4 ליטר) חלון שמש, מסך מגע בגודל "5, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור אחוריים, חישוקי "16 קלים, 7 כריות אוויר ומערכת להתראה על עייפות נהג. גרסת FR הבכירה (ב-137 אלף שקל למנוע 1.4 ליטר ו-153 אלף שקל למנוע 1.8 ליטר) מוסיפה מסך מגע בגודל "8 עם אפשרות צימוד דרך Apple CarPlay או Android Auto, פנסי לד מלאים, חישוקי "18 קלים ו-9 כריות אוויר. מערכות הבטיחות המתקדמות של הלאון הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לנהיגה אוטונומית עד 60 קמ"ש, בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, זיהוי תמרורים ותאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורות נמוכים לגבוהים) לא מוצעות בגרסה הישראלית.


פורסם לראשונה 24/02/2017 07:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים