שתף קטע נבחר
 

סיטרואן DS7 - רכב פנאי גדול ויוקרתי

יצרנית הרכב הצרפתית מגדילה את היצע חטיבת היוקרה הצעירה עם רכב פנאי גדול - צפוי להגיע ארצה בתחילת השנה הבאה

חטיבת היוקרה של קונצרן PSA (פיז'ו-סיטרואן) חושפת בתערוכת הרכב בז'נבה את ה-DS7 קרוסבק, רכב פנאי ראשון - וכנראה לא אחרון - של המותג. לדברי יבואנית המותג לישראל, חברת לובינסקי, הוא צפוי לנחות כאן בתחילת שנה הבאה.

 

סיטרואן DS7

סיטרואן DS7

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

ה-DS7 מתבסס על פלטפורמת EMP2 המודולארית של הקונצרן המשותפת לפיז'ו 3008, עם 457 ס"מ לאורך, 162 ס"מ לגובה ו-189 ס"מ לרוחב, הממקמים אותו בטווח המידות שבין אודי Q3 ל-Q5. כמקובל בחטיבה, העיצוב החיצוני שונה וייחודי ומשלב בין חרטום כוחני לאחוריים עגלגלים, עם קורה C רחבה המשתפלת בחדות לאחור.

 

 

 

עיצוב הפנים מרשים כמקובל ב-DS, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע גדול בקונסולה המרכזית, שעון זמן אנלוגי במרכז, דיפוני עור במגוון צבעים וטקסטורות ובורר הילוכים בצורת ג'ויסטיק - היישר מה-3008. ה-DS7 יוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל יכולת נהיגה חצי-אוטונומית ומערכת לראיית לילה. מצלמה בחלקה העליון של השמשה הקדמית סורקת ומנטרת את פני הדרך, ומתאימה את קשיחות בולמי הזעזועים לשברים ושיבושים על-מנת לשפר את נוחות הנסיעה.


 

היצע המנועים כולל טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר עם 130 כ"ס, או 1.6 ליטר בשתי רמות הספק: 180 כ"ס ו-225 כ"ס, כמו-גם טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר עם 130 כ"ס או 180 כ"ס. כל המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית בגרסאות הבסיס או 8 הילוכים אוטומטית בגרסאות הבכירות. ההנעה תהיה קדמית בלבד.

 

בנוסף תוצע גם יחידת הנעה היברידית נטענת שתהיה החזקה בהיצע, עם תפוקה משולבת של 300 כ"ס. מנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין מניע את הגלגלים הקדמיים וצמד מנועים חשמליים מניעים את הגלגלים האחוריים, ומקנים מעשית הנעה כפולה-קבועה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים