מיני קאנטרימן בישראל - החל מ-195 אלף שקל
המכונית האופנתית של מיני גדלה בכל ממד, מצוידת מבעבר וגם יקרה יותר. בעוד כשלושה חודשים תגיע גם גרסה היברידית-נטענת
העיצוב החיצוני עודכן בעיקר בחזית, עם יחידות תאורה רחבות וסבכה קדמית קטנה יותר. שינויים נוספים כוללים מגני סף מודגשים מפלסטיק שחור מסביב למרכב, יחידות תאורה אחוריות גדולות יותר ופסי גגון מסיביים. מד המהירות עבר למיקום הגיוני יותר מאחורי ההגה, כשאת מקומו - במרכז הקונסולה - תופס מסך תצוגה נשלט על-ידי חוגה, ומתגי פתיחת החלונות עברו ממרכז הקונסולה לדלתות. שני שינויים שהופכי את סביבת הנהג ל"רגילה" יותר.
הקאנטרימן גדולה מקודמתה כמעט בכל מימד - 20 ס"מ לאורך (19 ס"מ ב-S), ו-3.3 ס"מ לרוחב, עם בסיס גלגלים שצמח משמעותית ב -7.5 ס"מ ל -267 ס"מ האמורים אמורים לתרום למרחב פנים עדיף. תא המטען גדל ב-100 ליטרים ל-450 בסך הכל.
היצע מנועי טורבו-בנזין כולל 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר המפיק 136 כ"ס (14 כ"ס יותר מבעבר) ומשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית בקופר, ו-4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר עם 192 כ"ס (עוד 2 כ"ס) בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית - עם מנופים מאחורי ההגה - בקופר S, והנעה קדמית בשני המקרים.
יש בורר עם שלושה מצבי נהיגה (חסכוני רגיל וספורט) כשהקופר S מקבלת גם מערכת Performance Control האמורה להקטין את השפעת תת-היגוי בכניסה לפניה, ומסייעת להורדת הכוח ביציאה ממנה, באופן המדמה פעולת דיפרנציאל מוגבל החלקה.
רשימת האבזור כוללת בקופר הבסיסית (ב-195 אלף שקל) מסך תצוגה בגודל "6.5, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי "16 קלים ו-6 כריות אוויר. בעיקר מרשימות מערכות בטיחות מתקדמות כציוד תקני, הכוללת התרעת התנגשות כולל זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית (עד 140 קמ"ש) ותאורה דינמית (מעבר אוטומטי מאור גבוה לנמוך) עוקבת פניה. הקופר S (ב-265 אלף שקל) מוסיפה חלון שמש, מפתח חכם, מושבים קדמיים עם תמיכה משופרת וחישוקי "17.