שתף קטע נבחר

פולקסווגן פולו החדשה בתמונה, תחת הסוואה

הסופר-מיני של פולקסווגן עומדת לקראת החלפה בדגם חדש יותר, המבוסס על סיאט איביזה החדשה ומציע מידות גדולות מבעבר. אצלנו ב-2018

פולקסווגן חושפת תמונות ראשונות של הפולו החדשה בניסויים אחרונים בדרום אפריקה. הדור השישי של הפולו יושק באופן רשמי בתערוכת פרנקפורט שתיערך בחודש ספטמבר, וצפוי לנחות בישראל בתחילת שנה הבאה.

 

 

בתמונות נראית הפולו - עדיין תחת הסוואה מקובלת - כשומרת על מסורת בית פולקסווגן, עם צללית דומה למדי לדגם היוצא. הפולו החדשה מבוססת על פלטפורמת MQB-A0 המשותפת לאיביזה העדכנית, ולכן היא צפויה להיות ארוכה ורחבה יותר, ועם בסיס גלגלים ארוך מבעבר. המשמעות היא שיפור צפוי במרחב הפנים וגודל תא המטען. עוד לא ברור האם תוצע הפולו גם בגרסת 3 דלתות, בנוסף ל-5 דלתות המוצגת בתמונות.


 

בסביבת הנהג אפשר לצפות ללוח מחוונים דיגיטאלי כאופציה בגרסאות אבזור בכירות, ומסך מגע בגודל "8 עם עם צימוד לסמארטפון דרך Apple CarPlay ו-Android Auto. מערכות הבטיחות המתקדמות של היצרנית - כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום, מערכת שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית - יוצעו אף הן, חלקן כציוד תקני.


 

בהיצע מנועי הטורבו-בנזין הרלוונטי לשוק הישראלי ניתן יהיה לבחור בין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המוכר שמשווק בכמה רמות הספק (75 כ"ס, 95 כ"ס ו-115 כ"ס) עם תיבת 5 הילוכים ידנית כבסיס או 7 הילוכים כפולת-מצמד בשתי הגרסאות החזקות. מעליו יוצע מנוע 1.5 ליטר חדש, אף הוא בשתי גרסאות הספק - 130 ו-150 כ"ס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים