שתף קטע נבחר
 

סקודה מעדכנת את הראפיד - בישראל בסוף השנה

המשפחתית הקטנה של סקודה זוכה למתיחת פנים, כחמש שנים לאחר שהוצגה לראשונה. בישראל היא תנחת בסוף 2017

סקודה חושפת מתיחת פנים לראפיד, כמעט חמש שנים לאחר שהושקה לראשונה. המשפחתית הקומפקטית שמשווקת בגרסאות ליפטבק עם 5 דלתות וספייסבק (סטיישן) תגיע לישראל לקראת סוף השנה, כך נמסר מהיבואנית צ'מפיון.

 

סקודה ראפיד

סקודה ראפיד

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

עדכון העיצוב קל ומסתכם ביחידות תאורה קדמיות משולבות לד וקסנון, פגוש קדמי עם כונס אוויר שונה וחישוקים קלים בעיצוב שונה ובקוטר "16 או "17. בתא הנוסעים יש מסך מגע גדול מבעבר עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, גלגל הגה שלוש צלעות בשרני, דיפוני עור בדלתות ותוספת אפשריות אבזור כמו חימום למושבים הקדמיים והאחוריים.

 

כמו כן נוספו מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום, התראה על ערנות נהג ותאורה דינמית (מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך). מערכות אלו יהיו ככל הנראה חלק מהציוד התקני של הגרסאות הישראליות.

 

 

העדכון המשמעותי נוגע למנוע טורבו-בנזין חדש בגרסת הבסיס, עם שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המחליף את ה-1.2 ליטר היוצא (עם ארבעה צילינדרים). הוא מפיק 95 כ"ס (תוספת 5 כ"ס) ומשודך כבעבר לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. המנוע החדש משפר את הביצועים עם זינוק ל-100 קמ"ש ב-11 שניות (קיצוץ 0.3 שניות), צריכת דלק חסכונית ב-7 אחוז (22.7 ק"מ לליטר בממוצע) ופליטת מזהמים נמוכה ב-8 אחוז. הגרסה המחוזקת של מנוע זה מפיקה 110 כ"ס, משודכת לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד ועל כן לא תגיע לישראל.


 

שאר המנועים נותרו ללא שינוי: 1.4 ליטר טורבו-בנזין המפיק 125 כ"ס עם תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד וטורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר עם 115 כ"ס ותיבת 5 הילוכים ידנית שמיועד לשוק המוניות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים