הונדה סיוויק חדשה בישראל - החל מ-132 אלף שקלים לאוט'
הונדה מתחילה לשווק בישראל את הסיוויק החדשה גם עם מנוע בנפח ליטר. מחיר הגרסה הידנית יעמוד על 122 אלף שקלים, מחירה של הסיוויק 1.5 ליטר יהיה 145 אלף שקלים
הסיוויק העדכנית מבוססת על פלטפורמה חדשה לחלוטין, והיא ארוכה בלא פחות מ-15 ס"מ (452 ס"מ), רחבה בשלושה ס"מ (180 ס"מ) ובעלת גובה כמעט זהה (143.5 ס"מ) לעומת קודמתה. גם בסיס הגלגלים צמח באופן משמעותי - עוד 10.5 ס"מ (270 ס"מ בסך הכל) שהופכים אותה אחת המרשימות מבחינה זו בקטגוריה וצפויים לשפר באופן ניכר את מרחב המחיה לנוסעים. נפח תא המטען (414 ליטר) גדל ב-7 ליטר לעומת הדגם היוצא. המתלה האחורי בסיוויק החדשה הוא מסוג רב-חיבורי, לעומת קורת מתח בדגם היוצא, עובדה שאף היא צפויה לשפר את מרחב המחיה והנוחות לנוסעים.
הסיוויק תשווק עם שני מנועי טורבו-בנזין מודרניים, שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 129 כ"ס, או ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר ו-182 כ"ס, בשני המקרים בשידוך לתיבת הילוכים רציפה, ואופציה לתיבת שישה הילוכים ידנית במנוע הצנוע יותר. זה האחרון מאפשר האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.6 שניות, וצריכת דלק ממוצעת רשמית של 21.2 ק"מ לליטר. המנוע בכיר מהשניים יסיים את המיאוץ הקלאסי ב-8.2 שניות, וישרוף ליטר בנזין לכל 16.4 ק"מ בממוצע.
רשימת האבזור של הסיוויק בגרסת קומפורט הבסיסית עם מנוע 1.0 ליטר, צנועה יחסית למובילות הקטגוריה וכוללת מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם מסך בגודל "7, חיישני חניה אחוריים, מנופים להעברת הילוכים מההגה וחישוקי "16 קלים. אבזור הבטיחות כולל שש כריות אוויר, בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה אקטיבית על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית (מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך).
מנוע 1.5 ליטר יוצע בגרסת ספורט (145 אלף שקלים) המוסיפה מסך מגע מקורי בגודל "7 עם מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "17 קלים.