שתף קטע נבחר

סיאט לאון קופרה בארץ. המחיר לגרסת 5 דל': 229 אלף שקל

סיאט מתחילה לשווק את הלאון קופרה המעודכנת עם שינויי עיצוב קלים, אותה יחידת הנעה אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות. תג המחיר התייקר ב-8,000 שקלים

יבואנית סיאט לישראל החלה בשיווק הלאון קופרה המעודכנת עם תג מחיר שעומד על 229 אלף שקל לגרסת חמש דלתות, התייקרות של 8,000 שקלים לעומת הדגם הקודם. במקביל תשווק גם גרסת 3 דלתות במחיר נמוך יותר של 224 אלף שקלים.

 

 

השינויים העיצובים בקופרה החדשה מינוריים, עם יחידות תאורה וחישוקים שונים, מסך מגע בגודל "8, דיפוני אלקנטרה בדלתות ובלם יד חשמלי. מושבי "באקט" תומכים מוצעים כעת כאופציה בתוספת 9,900 שקל. במפתיע, הגרסה שתשווק בארץ אינה מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לנהיגה אוטונומית עד 60 קמ"ש, זיהוי תמרורים והתראה לערנות נהג - כולן מוצעות לרוכשים באירופה.

 

 

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו (290 כ"ס) משודך לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד, שניהם ללא שינוי מהדגם הקודם. כך גם הדיפרנציאל הקדמי מוגבל ההחלקה ובולמי זעזועים אדפטיביים, שמגיעים כציוד תקני. באירופה משווקת הקופרה בגרסת 300 כ"ס מאותו מנוע, אך זו לא תנחת כאן עקב מה שסיאט מכנה "אי התאמה לאיכות הדלק ותנאי האקלים".


 

התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.7 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים. בעתיד עשויה להגיע גם גרסת בסיס עם תיבת הילוכים ידנית וכך גם חבילת performance pack הכוללת בלמים קדמיים גדולים יותר של ברמבו (370 מ"מ לעומת 340 מ"מ), חישוקים קלים יותר וצמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים