בעזרת השם - אופל מחזירה את GSi לחיים
היצרנית שנרכשה לאחרונה על-ידי קונצרן פיז'ו-סיטרואן משדרת עסקים כרגיל. מחזירה את האותיות שסימלו בעבר גרסאות ספורטיביות - לחיים חדשים
ה-GSi מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין המפיק 260 כ"ס ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה-קבועה. הדיפרנציאל האחורי אלקטרוני עם הכוונת מומנט (בדומה לפורד פוקוס RS) ומסוגל להעביר את הכוח לגלגל החיצוני ובכך לסייע לשיפור האחיזה ביציאה מהפניה.
בלמי ברמבו גדולים יותר, מיתלים מוקשחים מנמיכים את המרכב בסנטימטר, בולמי זעזועים אדפטיביים וצמיגי מישלין פיילוט ספורט 4 עוטפים חישוקי "20. בורר עם שלושה מצבי נהיגה (סטנדרט, טורר וספורט) משנה בהתאם את תגובת המנוע, תיבת ההילוכים, תגבור ההגה ושיכוך הבולמים, בעוד בקרת היציבות ניתנת לניתוק חלקי או מלא.
לטענת היצרנית, חלק ניכר מנהיגות הניסוי במכונית בוצעו סביב מסלול הנורבוגרינג בגרמניה. וולקר סטרייצק, מנהל חטיבת מכוניות הביצועים והספורט המוטורי באופל אמר כי "סביב הנורבורגרינג האינסגניה GSi מהירה יותר מקודמתה האינסיגניה OPC היוצאת והחזקה יותר" (ל-OPC מנוע V6 טורבו-בנזין בנפח 2.8 ליטר עם 325 כ"ס, נב"ז). "חלק מהסיבה לכך נעוץ בעובדת היותה קלה ב-160 ק"ג מה-OPC, עם פחות משקל על הציר הקדמי ועם מרכז כובד נמוך יותר. אלה מאפשרים התנהגות צפויה ונשלטת במגבלות" הוסיף סטרייצק.
ויזואלית נבדלת ה-GSi בפגושים שונים, הקדמי עם פתחי אוורור גדולים והאחורי עם צמד מפלטים מודגשים, מסיטי אוויר בספי המרכב וספוילר בקצה תא המטען. בפנים יש מושבים בעלי תמיכה משופרת והגה שלוש צלעות שטוח בחלקו התחתון.