רולס רויס חושפת פאנטום חדשה
מכונית הפאר מתחדשת עם סביבת נהג ונוסעים מעודכנת ומנוע מוגדש וחזק יותר. לא שזה באמת משנה לבני תמותה, אבל יש להניח שתג המחיר יהיה גבוה עוד יותר
לדברי היצרנית, הפאנטום החדשה מבוססת על פלטפורמה עדכנית אשר תעניק בסיס גם לדגמים עתידיים, ובהם רכב הפנאי המכונה בינתיים קאלינן. ברולס רויס החליטו כנראה להרגיע לקוחות מודאגים באשר לביצועיה הספורטיביים, שכן הצהירו שמרכב הפאנטום החדשה יהיה קשיח ב-30% בהשוואה לפאנטום היוצאת. מאידך, עבור לקוחות אחרים שהוטרדו ממשקל גבוה מדי, אין בשורות טובות. למרות שימוש נרחב באלומיניום, המשקל העצמי עלה ב-75 ק"ד ל-2,625 ק"ג בדיוק. לפני נוסעים ומטען.
העיצוב החיצוני שומר על הקו השמרני של המותג, ועודכן בעיקר בחזית עם סבכה קדמית גדולה עוד יותר (כן, זה אפשרי), קורה C שונה ויחידות תאורה חדשות. בפנים תציע הסופר-יוקרה את מיטב ריפודי העור, פיסות העץ והמתכת שיש לתעשייה להציע.
בחלק האחורי פונה כעת צמד המושבים בזווית זה מול זה, לפי רולס, כדי לעודד שיחה בין הנוסעים ולהפחית כאבי צוואר. יש כמובן גם מסכי טלוויזיה נשלפים חשמלית בגב המושבים הקדמיים, מקרר עבור אלכוהול משובח ומה לא. מסך המגע הקדמי גדל ("12.3) ויציע מעתה גם "טקסטורות אומנותיות" שבהן יחפוץ הנהג השכיר.
המנוע ענק כמקובל ברולס (6.75 ליטר) ובתצורת V12 (כי איך אפשר אחרת) ותודות למגדשי טורבו הוא מפיק 563 כ"ס ו-91.8 קג"מ ב-1,700 סל"ד. אלה 103 כ"ס ו-18.4 קג"מ יותר מה-V12 האטמוספרי בדגם היוצא. המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. הקשחת המרכב, יחד עם מוטות מייצבים והיגוי אחורי אקטיביים ומתלי אוויר בכל פינה, אמורים לשפר את היכולת הדינמית, את נוחות הנסיעה וכושר התמרון.
עוד מציינת היצרנית כי תוספת של כ-130 ק"ג חומרי בידוד, שמשות כפולות בעובי של 6 מ"מ וצמיגים יחודיים שפיתחה עבורה קונטיננטל, מאפשרים הפחתת רעשים (עוד יותר) בלא פחות מ-10% במהירות של 100 ק"מ בשעה.