ראם 3500HD מתחזק - בסוף 2018 בישראל
קרייזלר מעדכנת את הראם, עם מנוע מחוזק ומערכת ייחודית לייצוב הסרן האחורי בעומס. בישראל הוא צפוי לנחות בסוף השנה הבאה
קרייזלר מעדכנת את יחידת ההנעה של טנדר הראם
בגרסת 3500HD הבכירה. מדובר בעדכון השלישי מאז הושק הטנדר הוותיק ב-2009, שאמור לאפשר לו להתמודד מול שברולט סילברדו
שעבר לאחרונה מתיחת פנים, ומול פורד F350
החדש. הראם המעודכן צפוי לנחות בישראל לקראת סוף 2018.
העדכון נוגע למנוע טורבו דיזל של קאמינס המוכר בתצורת 6 צילינדרים בטור. הוא מפיק כבעבר 385 כ"ס, אבל תודות להגדלת לחץ הגדישה ושינויים במערכת ההזרקה, המומנט גדל ב-4.1 קג"מ ל-128.5 קג"מ. לטענת היצרנית מדובר בנתון הגבוה בקטגוריה.
ראם 3500HD
קרייזלר גם שינתה את עיצוב התקן הגרירה בתצורת גלגל חמישי (בדומה למשאית), מה שמאפשר לו את כושר הגרירה הטוב בקטגוריה של יותר מ-14 טון. בישראל לעומת זאת התקן זה אינו מאושר לשימוש, ולכן כושר הגרירה ימשיך להיות מוגבל ל-3.5 טון. שינוי נוסף הוא במערכת ייחודית לראם הכוללת צמד כריות אוויר בסרן האחורי, המאפשרת ייצוב אוטומטי ומונעת את שקיעת החלק האחורי בעת העמסת הארגז.
ראם 3500HD