אודי R8 ספיידר בישראל - אקזוטיקה גרמנית ב-1.6 מיליון
מעכשיו גם עם גג נפתח ועם המון כוח. צ'מפיון מתחילה לשווק את ה-R8 הספורטיבית גם בגרסת רוח בשיער, עם המון כוח ומהירות ותג-מחיר עסיסי
צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, משיקה בישראל את ה-R8 ספיידר,
גרסת גג נפתח למכונית הספורט הגרמנית. תג המחיר בישראל עומד על מיליון ו-630 אלף שקלים, 130 אלף שקלים יותר מגרסת הקופה.
אודי R8 ספיידר
הספיידר קלה ב-110 ק"ג מקודמתה - אם כי כבדה ב-80 ק"ג מהקופה עקב הצורך בחיזוקי מרכב - בזכות מרכב הכולל גם חומרים קלים דוגמת אלומיניום וסיבי פחם, אך קשיחה לטענת אודי ב-50% מהמכונית המוחלפת. יחידת ההנעה זהה לגרסת הקופה - V10 בנפח 5.2 ליטר ו-540 כ"ס העוברים לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד והנעה כפולה קבועה. כמו במקרה של ה-S8, גם כאן תציע גרסת "פלוס" תוספת כוח (610 כ"ס) ותצרף לכך קיט אווירודינמי ובלמים קרמיים. רק בהזמנה מיוחדת ועם תג-מחיר גבוה משמעותית.
הספיידר מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות (0.1 שניות יותר מהקופה) עד למהירות מרבית של 318 קמ"ש (5 קמ"ש פחות מהקופה). פתיחת וסגירת הגג תארך 20 שניות, והיא אפשרית גם תוך כדי נסיעה במהירות של עד 50 קמ"ש.
רשימת האבזור זהה לקופה וכוללת לוח מחוונים דיגיטאלי, מושבי עור מתכוונים חשמלית ומחומומים, מערכת שמע של B&O מפתח חכם, חישוקי "20 קלים ועוד.
אודי R8 ספיידר