שתף קטע נבחר
 

פיאט טיפו סטיישן - החל מ-116 אלף שקל

יבואנית פיאט לישראל מתחילה לשווק את הטיפו המשפחתית גם בגרסת סטיישן גדולה ושימושית. מערכות הבטיחות המתקדמות והאקטיביות שמשווקות באירופה, לא עשו עלייה

חברת סמל"ת, יבואנית מותג פיאט, משיקה בישראל את גרסת הסטיישן לטיפו. גרסת המרכב הארוך (והגבוה) מהסדאן וההאצ'בק המשווקות כאן זה מכבר, תעלה 116 אלף שקל עם מנוע בנזין ו-136 אלף שקל לדיזל.

 

פיאט טיפו מול פיז'ו 301    (צילום: ירון שרון)

פיאט טיפו מול פיז'ו 301    (צילום: ירון שרון)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הטיפו סטיישן (SW בלשון האיטלקים) ארוכה מהסדאן ב-4 ס"מ, ומאפשרת בכך תא מטען בעל נפח גדול ב-30 ליטר - 550 ליטר בסך הכל. ה-SW גם גבוהה ב-1.7 ס"מ בגלל צמד פסי גגון. כתוצאה מהגידול במידות, גם המשקל העצמי עלה ב-115 ק"ג.

 

 

היצע המנועים כולל בנזין בנפח 1.6 ליטר (110 כ"ס) המשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית (של אייסין) וטורבו-דיזל בנפח דומה עם 120 כ"ס ותיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.7 שניות (חצי שנייה יותר מהסדאן) בבנזין ו-10.4 שניות בדיזל. צריכת הדלק עומדת על 15.8 ו-25.6 ק"מ לליטר בהתאמה.


 

רשימת האבזור צנועה יחסית וכוללת מסך תצוגה קטן-מידות ("5), בקרת שיוט ושש כריות אוויר. מערכות הבטיחות המתקדמות המוצעות באירופה ועימן משווקת בישראל גרסת ההאצ'בק, ואשר כוללות בלימה אוטונומית במצבי חירום ובקרת שיוט אדפטיבית, נעדרות מהמפרט. כן מוצעת מערכת מובילאיי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים