שתף קטע נבחר

דאצ'יה דאסטר חדש - יגיע לישראל במהלך 2018

רכב הפנאי של חטיבת הרכב העממי בקונצרן רנו-ניסאן מחדש פניו. הדאסטר החדש יגיע לאולמות תצוגה המקומיים באמצע השנה הבאה

דאציה חושפת תמונות ופרטים ראשונים של הדאסטר החדש, שבועיים לפני השקתו בתערוכת פרנקפורט. מדובר בדור שני לדאסטר שהושק לראשונה ב-2009, ונמכר לפי היצרנית ביותר ממיליון יחידות עד כה. יבואנית המותג, חברת קרסו, תתחיל לשווק את הדאסטר העדכני באמצע 2018. רכב הפנאי  בעל תג המחיר האטרקטיבי נמכר בישראל היטב: כ-3,000 יחידות מאז הוצג ב-2015. 

 

 

העיצוב החיצוני שומר על המראה הזוויתי וה"קרבי" של הדגם הנוכחי, אך הוא נראה הרבה יותר מודרני תודות ליחידות תאורה - משולבות Led - חדשות מלפנים ומאחור, סבכה קדמית שונה במקצת, תפיחות על מכסה המנוע, מגן פגוש מוכסף, פסי פלסטיק שחור בסף המרכב וחישוקי "17 בצביעה דו-גונית.

  


 

השמשה הקדמית הוסטה ב-10 ס"מ לפנים ולכן היא מוצבת בזווית חדה מבעבר. יחד עם פסי גגון צרים יותר יציג הדאסטר מקדם גרר טוב יותר ופחות רעשי רוח. היצרנית טרם פרסמה תמונות של תא הנוסעים, אך גם הוא צפוי לעבור עדכון עם שימוש בחומרים רכים ואיכותיים מבעבר. מערכות בטיחות מתקדמות דוגמת בלימה אוטונומית יוצעו כאופציה בתשלום.

 

 

היצרנית טרם פרסמה נתונים טכניים, אך יחידות ההנעה יישארו כנראה ללא שינוי. 1.2 ליטר טורבו-בנזין (125 כ"ס) ו-1.5 ליטר טורבו-דיזל (110 כ"ס). אלו ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית ולהנעה קדמית או כפולה. גרסה אוטומטית לדאסטר תשווק גם בעתיד עם מנוע טורבו-דיזל בשידוך לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד וייתכן שגם בגרסת בנזין עם שבעה הילוכים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים