בנטלי קונטיננטל GT חדשה - ספורט לעשירים באמת
בנטלי קונטיננטל GT החדשה תהיה דינמית וספורטיבית מאי פעם, עם בסיס ומנועים של פורשה ותא נוסעים סופר-מפואר
העיצוב החיצוני שומר על מאפייני העיצוב של הדגם היוצא עם יחידות תאורה שונות, סבכת-רשת קדמית גדולה, פתחי אוורור גדולים בפגוש הקדמי, יחידות תאורה אחוריות אליפטיות ומסיט אוויר המשתלב כחלק מדלת תא המטען. השינויים בתא הנוסעים בולטים יותר, עם שילוב קלאסי בין ריפודי עור יוקרתיים לגימורי עץ משובח, לצד לוח מחוונים דיגיטאלי ומסך מגע בגודל "12.3 בקונסולה המרכזית.
הקונטיננטל GT מתבססת על פלטפורמת MSB שפותחה בשיתוף פורשה, ואשר משמשת גם את הפנאמרה החדשה, בזמן שהדגם היוצא התבסס על פלטפורמת פולקסווגן פייטון הוותיקה. היא רחבה ב-2.5 ס"מ מקודמתה ובעלת בסיס גלגלים ארוך בלא פחות מ-11 ס"מ, בין היתר תודות להסטת הציר הקדמי 13.5 ס"מ לפנים. אלה מאפשרים גם שיפור במרווח לנוסעים ובעיקר שיפור בחלוקת המשקל בין הצירים (מ-44/56 לפנים/אחור ל-47/53). לטענת היצרנית, המשקל העצמי הופחת ב-70 ק"ג.
בתחילה תשווק המכונית בגרסה הבכירה המצויידת במנוע W12 בנפח 6.0 ליטר הייחודי ליצרנית, אשר מפיק בסיוע צמד מגדשי טורבו 635 כ"ס, תוספת של 45 כ"ס. בעתיד יצטרף להיצע גם מנוע V8 בגרסת הבסיס כמו-גם יחידת הנעה היברידית-נטענת כצו האופנה.
בהמשך שרשרת ההנעה מנצלת בנטלי שוב את האחות לקונצרן, ותיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד חדשה מגיעה אף היא מהפנאמרה. כך גם עם הנעה כפולה המתעדפת את הציר האחורי ומעבירה את הכוח לפנים לפי דרישה עד לחלוקה שווה. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.7 שניות (קיצוץ של 0.8 שניות) ו-333 קמ"ש מרביים (תוספת של 14 קמ"ש).
הקונטיננטל נתמכת במיתלי אוויר אדפטיביים מלפנים ומאחור בעלי תכולה גבוהה ב-60 אחוז. יחד עם מערכת מוטות מיצבים אקטיביים, אמורה נוחות הנסיעה להשתפר במקביל ליכולת הדינמית. הבלמים הקדמיים גדלו ב-15 מ"מ (דיסקים בקוטר 420 מ"מ) ותגבור ההגה הפך חשמלי. כתוצאה מכך ניתן לצייד את המכונית במערכות בטיחות מתקדמות המאפשרות נהיגה חצי-אוטונומית.