לטוס בשטח עם פורד ריינג'ר ראפטור חדש
אחרי ההצלחה האדירה לה זכה ה-F150 ראפטור, חושפת פורד גרסת ראפטור קרבית לריינג'ר, הטנדר הקטן במשפחה שמשווק ברחבי העולם. ההשקה רשמית בשנה הבאה
לאחר חרושת שמועות שארכה מספר חודשים, חושפת פורד גרסת ראפטור חזקה לטנדר ריינג'ר, עדיין תחת מעטה הסוואה בזמן ניסויי נהיגה מפרכים באאוטבק האוסטרלי. הגרסה הקרבית לטנדר הקומפקטי תושק כנראה במהלך השנה הבאה.
פורד ריינג'ר ראפטור
ב-2009 הציגה פורד גרסת שטח קרבית ל-F150 המכונה ראפטור, והופכת את הטנדר הנמכר ביותר בצפון אמריקה לרכב כביש כמעט-מוכן למרוצי באחה תובעניים. במפתיע הוא זכה לפופולאריות גבוהה משמעותית מהערכות מוקדמות של מחלקת השיווק, עם זמן המתנה נדיר לכלי רכב מסוגו בארה"ב של כחצי שנה ואף יותר.
הריינג'ר הוא הדגם הקטן במשפחת הטנדרים של פורד, דומה בממדיו למתחרים היפנים טויוטה היילקס, איסוזו דימקס ומיצובישי L200, ומשווק בכל מקום חוץ מארה"ב - עם הצלחה גדולה בעיקר באוסטרליה, דרום אפריקה ואירופה. בדומה ל-F150, גם כאן משביחה גרסת הראפטור את יכולת הנהיגה המהירה השטח. וכמו בראפטור הבכיר יותר, גם כאן יש דגש רב על פעולת מתלים יוצאת דופן המאפשרת שיכוך יעיל גם במהירות גבוהה ובשבילים משובשים.
פורד לא מפרסמת כל נתון טכני, ולכן לא ברור האם הריינג'ר-ראפטור ימשיך לעשות שימוש במנוע טורבו-דיזל חמישה צילינדרים בנפח 3.2 ליטר (200 כ"ס) עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית מהריינג'ר הרגיל, או שיקבל את יחידת ההנעה של ה-F150 ראפטור עם מנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 3.5 ליטר (450 כ"ס), בשידוך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית.
פורד ריינג'ר ראפטור