שתף קטע נבחר

תנו מבט בטנדר החביב של ימאהה

יצרנית האופנועים היפנית חושפת בתערוכת טוקיו קונספט לטנדר פנאי קומפקטי. חבל, אך נראה כי הוא אינו צפוי להבשיל לייצור סדרתי

 

 

יצרנית האופנועים היפנית ימאהה חשפה בתערוכת טוקיו טנדר-פנאי מקורי תחת השם קרוס האב (Cross Hub). בשלב ראשון הוא מוגדר כאב-טיפוס ואינו מתוכנן להגיע לכדי ייצור. ובכל זאת, הוא שווה התייחסות עקב המראה והייחוד.

 

למעשה זו פעם שלישית בשנים האחרונות בה יצרנית כלי הרכב הדו-גלגליים היפנית חושפת מכונית קונספט בעלת ארבעה גלגלים, אחרי המוטיב (MOTIV) מ-2013 והספורט רייד (Sports Ride) מ-2015. את שני הדגמים תכנן עבור ימאהה מהנדס הרכב הבריטי גורדון מארי, המוכר כמהנדס קבוצת הפורמולה 1 של מקלארן. עד כה טרם הבשילו שני הקונספטים לכדי ייצור סדרתי.


 

בשונה מהמקובל בקטגוריה, עיצוב הקרוס האב ייחודי ועמוס שאר רוח, שכן הוא מיועד לדברי היצרנית לבעלי סגנון חיים עירוני-אקטיבי. על כן הוא גם קצר יחסית - 449 ס"מ בין הפגושים, נתון דומה לרכבי פנאי בגודל בינוני.

 

 

הארגז בחלקו האחורי מאפשר הובלת אופנוע או טרקטורון חד-מושבי והוא מצויד בדלת חלקית בצורת טרפז הנפתחת ומשמשת מעשית להארכת תא המטען. לתא הנוסעים המיוחד מושב נהג במרכז, ויש שלושה מושבים נוספים מצדיו ומאחוריו, המאפשרים מצדדיו ומאחוריו שלושה מושבים נוספים, ובכך מתאפשר ניצול יעיל של חלל הקבינה. הכניסה לתא הנוסעים מתבצעת דרך צמד דלתות צד הנפתחות לאחור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים