שתף קטע נבחר
 

סובארו STI, הדור הבא מתחמם על הקווים

יצרנית הרכב היפנית חושפת בתערוכת טוקיו אב-טיפוס ל-STI עתידית. במקביל היא מציגה גרסה במהדורה מוגבלת לדגם הספורטיבי הנוכחית

סובארו חושפת בתערוכת טוקיו את ה-Viziv פרפורמנס, אב-טיפוס למכונית סדאן סופר-ספורטיבית. ומדובר בחדשות חשובות, שכן מדובר במחליפה עתידית ל-STI הנוכחית והוותיקה שחודשה לאחרונה ב-2014, ומבוססת עדיין על הפלטפורמה המיושנת יחסית של האימפרזה הקודמת.

 

סובארו WRX STI

סובארו WRX STI

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הקונספט מעניקה הצצה לקו העיצוב של המכונית העתידית, שנראית לפחות בתמונות מודרנית משמעותית תודות ליחידות תאורת לד ייחודיות, צללית קופה-אבע-דלתות עכשווית עם שמשה אחורית משתפלת חדות לאחור ובתי גלגלים מודגשים המכילים חישוקי "20. מצד שני היא שומרת על אלמנטים מוכרים שנחיצותם אינה חד-משמעית, כמו כונס האוויר במרכז מכסה המנוע.

 

 

בהשוואה ל-STI הנוכחית, הקונספט גדולה בכל מימד - ארוכה ב-3.5 ס"מ (463 ס"מ) רחבה ב-15.5 ס"מ (195 ס"מ) ונמוכה ב-4.5 ס"מ (143 ס"מ). בסיס גלגלים של 273 ס"מ מייצר עבורה בסיס ארוך ב-8 ס"מ, האמור לשפר משמעותית את מרחב המחייה לנוסעים אמיצים מאחור.


  

במקביל הציגה סובארו גרסת מהדורה מוגבלת (450 יחידות) ל-STI הנוכחית, שתשווק תחת הכינוי S208 ביפן בלבד. היא מקבלת מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין במקום ה-2.5 ליטר של מכונית הראלי המפורסמת, עם הספק מרבי של 329 כ"ס, 29 כ"ס יותר. הכוח עובר כמובן לכל הגלגלים דרך תיבת 6 הילוכים ידנית.

 

 

שינויים נוספים כוללים היגוי מהיר יותר, בולמי זעזועים שונים וצמיגים רחבים בסנטימטר (255/35) על חישוקי "19 (אינץ' יותר מהגרסה הרגילה). 350 יחידות מהכמות יוצעו עם חבילת "נורבורגרינג" הכוללת מסיט אוויר בפגוש הקדמי, ספוילר אחורי עצום וגג עשוי קרבון לטובת הפחתת משקל. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים