שתף קטע נבחר

הטנדר של ניסאן מתחדש - ניסאן נבארה ב-245 אלף שקל

ניסאן משיקה בישראל את הנאברה, דור שני לטנדר היפני המוכר. כעת הוא מוצע עם יחידת הנעה משודרגת, מתלה אחורי מתוחכם ומפרט בטיחות עשיר הכולל בלימה אוטונומית ייחודית בקטגוריה

יבואנית ניסאן לישראל, חברת קרסו, משיקה בישראל את הדור השני של הנבארה, למעלה משלוש שנים לאחר שהושק הטנדר לראשונה ביפן. תג המחיר עומד על 245 אלף שקל ובכך הוא ניצב ישירות מול מתחריו היפנים. היבואנית הודיעה כי תעניק לו אחריות מורחבת של חמש שנים או 160 אלף ק"מ.

 

 

הדור השני של הנבארה מבוסס כמקובל בקטגוריה על שלדת סולם עם מתלה נפרד מלפנים וסרן קשיח מאחור. המתלה האחורי נתמך על-ידי קפיצי סליל (לעומת עלים במתחרים), ובכך הוא מנסה לשפר את רמת הנוחות הבינונית (מאוד) המקובלת בקטגוריה. עם זאת, הבחירה בתצורה זו אינה פוגעת בכושר העמסה התחרותי שעומד על 954 ק"ג. לדברי ניסאן, ארגז הנבארה (157.8 ס"מ לאורך ו-156 ס"מ לרוחב) הוא הגדול בקטגוריה.

 


 

הנבארה ישווק בישראל עם יחידת ההנעה החזקה בהיצע - טורבו-דיזל מוגדש בנפח 2.3 ליטר עם 190 כ"ס, בשידוך לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית. מערכת ההנעה מציעה העברת כוח רק לאחור לנסיעת כביש, לכל ארבעת הגלגלים לשטח והילוך כוח עם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (eLSD) הניתן גם לנעילה מלאה ובקרת גלישה במורד. כושר הגרירה עומד על 3.5 טון.

 

 

הנבארה ישווק ברמת אבזור אחת הכוללת בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת נסיעה לאחור (במראה האמצעית), בקרת שיוט, חיישני תאורה וו גרירה מקורי וחישוקי "18, אך ללא מסך מגע מקורי בגודל "7 המוצע באירופה. אבזור הבטיחות כולל שבע כריות אוויר ובלימה אוטונומית במצבי חירום - באופן ייחודי בקטגוריה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים