שתף קטע נבחר
 

סיאט מתכננת סטיישן מופרעת ושוברת שיאים

יצרנית הרכב הספרדית תציג גרסה סופר-קיצונית ללאון ST קופרה, שתהפוך גם למכונית החזקה והמהירה ביותר שייצרה אי פעם. בונוס אפשרי: תואר הסטיישן המהירה ביותר בנורבורגרינג

בעיות העצמאות של קטלוניה מטרידות כנראה את סיאט בעיקר באמצעי התקשורת, פחות בתוכניות החברה הממוקמת בסביבות ברצלונה הסוערת. שכן כלי תקשורת באירופה מדווחים כי היצרנית הספרדית שבבעלות פולקסווגן, מתכוננת להרחיב את נבחרת הספורט שלה עם גרסת R קיצונית, חזקה ומהירה ללאון ST (סטיישן) קופרה.

 

סיאט לאון ST קופרה

סיאט לאון ST קופרה

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

על פי דיווח באוטו אקספרס הבריטי, הלאון ST קופרה R תצויד באותו מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר המוכר, אך הפעם עם הספק מרבי של כ-340 כ"ס, 30 יותר מהקופרה R (הוצעה רק במרכב 5 דלתות ובייצור מוגבל של 799 יחידות) אשר הושקה לאחרונה באירופה. בכך היא תהפוך להיות המכונית החזקה ביותר בהיצע של החברה. איך ירד כל הכוח הזה לאספלט? באמצעות מערכת הנעה כפולה-קבועה, בשונה מגרסאות ההאצ'בק.

 

 

לדברי מנהל השיווק של סיאט, ויין גריפית'ס, גרסה כזו יכולה למלא את החלל בין דגמי RS, AMG ו-M הסופר יקרים של אודי, מרצדס וב.מ.וו, לבין מותגים עממיים יותר. לדבריו, "אנשים קונים את גרסאות הקצה הגרמניות כי יש להם משהו להוכיח. ללקוחות קופרה לעומת זאת חשובים בעיקר הביצועים, היכולת הדינמית וחווית הנהיגה הטהורה".


 

יש להזכיר כי הקופרה ST (עם 280 כ"ס בלבד והנעה קדמית) החזיקה בשיא ההקפה למכונית סטיישן במסלול הנורבורגרינג, עם 7 דקות ו-58.1 שניות. רק לאחרונה היא הודחה על-ידי לא פחות ממרצדס E63 AMG S סטיישן החזקה ממנה משמעותית, שקבעה 7 דקות ו-45 שניות. יש להניח כי עם הגרסה החדשה תנסה סיאט להחזיק לעצמה את התואר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים