שתף קטע נבחר
 

אינפינטי מציגה QX50 - קטגוריית רכבי הפנאי גדלה

יצרנית היוקרה היפנית חושפת QX50 חדש אחרי למעלה מעשור. יתבסס על פלטפורמה ויחידת הנעה חדשה וינסה להתמודד טוב מבעבר מול מתחרים אירופאים מודרניים

אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, חשפה את ה-QX50, דור שני לרכב הפנאי הקומפקטי שכונה בעבר (עד 2014) EX37 ומשווק ללא שינויים זה כעשור. הוא ינסה להתמודד בקטגוריה מול מתחרים אירופאיים מצליחים דוגמת אודי Q5, וולוו XC60 מרצדס GLC וב.מ.וו X3. בחברת קרסו, יבואנית המותג לישראל, לא ידעו לומר מתי הוא צפוי להגיע אלינו.

 

אינפיניטי QX50

אינפיניטי QX50

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

יש להזכיר כי רכב הפנאי נחשף כקונספט בתערוכת דטרויט בתחילת השנה וגרסת הייצור שתוצג בתערוכת לוס אנג'לס שומרת על חלק מהאלמנטים העיצוביים שנחשפו זה מכבר, כמו יחידות תאורה צרות ומאורכות, הסבכה הקדמית המוכרת של המותג וקורה C ייחודית. כמקובל בקטגוריה, יש גם מגני פלסטיק שחור סביב למרכב ופסי גגון.

 

 

ה-QX50 מבוסס על פלטפורמה חדשה וקשיחה ב-23% לעומת קודמתה לדברי היצרנית. הוא קצר בכ-5 ס"מ (469 ס"מ) ובסיס הגלגלים צנוע יותר (ב-8 ס"מ, 280 ס"מ בסך הכל), אך הוא רחב ב-10 ס"מ (190 ס"מ) וגבוה ב-6.5 ס"מ (168 ס"מ) - חמישה מהם בזכות מרווח גחון גדול יותר (21.8 ס"מ). שיפור במרחב המחייה לנוסעים הושג תודות לתצורת מנוע רוחבית וספסל אחורי מתכוון למרחק, המאפשר נפח תא מטען גדול מבעבר.

 

 

ה-QX50 יהיה רכב ראשון של אינפיניטי עם מנוע הטורבו-בנזין החדש עם טכנולוגיית יחס דחיסה משתנה שמחליף את ה-V6 הוותיק. הוא מפיק 268 כ"ס ו-38.7 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים רציפה והנעה קדמית או כפולה-קבועה. אלו מאפשרים זינוק ל-96 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב-6.3 שניות (6.7 שניות להנעה קדמית) בדרך ל-230 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הרשמית עומדת על 11 ק"מ לליטר בממוצע (11.5 ק"מ לליטר להנעה קדמית).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים