לקסוס IS300h מעודכנת ומוזלת, סקודה סופרב בטוחה
המשפחתית היוקרתית של לקסוס עברה מתיחת פנים ותשווק במחיר נמוך מבעבר. המשפחתית הגדולה של סקודה זוכה באבזור בטיחות מתקדם
השינוי הויזואלי מסתכם ביחידות תאורת לד מלא, מכסה מנוע שונה, סבכה ופגושים שונים. לקסוס טוענת לאיכות חומרים טובה מבעבר בתא הנוסעים וברמת האבזור הבכירה (295 אלף שקל) יש גם מסך תצוגה גדול ("10.3 לעומת "7 בגרסאות הבסיס) הנשלט על-ידי ממשק דמוי עכבר ומערכת שמע של מארק לווינסון. אבזור הבטיחות שודרג עם בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית שלא היו קיימים בדגם הקודם.
יחידת ההנעה נותרה כבעבר - בנזין בנפח 2.5 ליטר (181 כ"ס) ומנוע חשמלי (143 כ"ס) בהספק משולב 223 כ"ס, עם תיבת הילוכים רציפה והנעה אחורית. אלו מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש תוך 8.4 שניות וצריכת דלק רשמית של 22.2 ק"מ לליטר בממוצע. לדברי היצרנית, המיתלים כוילו מחדש על-מנת לשפר את נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש.
גם סקודה סופרב מעדכנת את מערכות הבטיחות עימן היא משווקת בארץ, ועושה זאת ללא ברירה. שכן שתיים מיריבותיה הקוריאניות-היברידיות - יונדאי סונטה וקיה אופטימה - קבעו רף חדש בתחום זה.
הסופרב תקבל בכל רמות הגימור מערכת שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור. זאת בנוסף למערכת בלימה אוטונומית והתראה על ערנות נהג שהיו קיימות גם בעבר. תג המחיר נותר ללא שינוי ומתחיל ב-167 אלף שקל לגרסת הבסיס.