שתף קטע נבחר
 

ביצועים מצ'כיה: סקודה אוקטביה RS בישראל

גרסת הביצועים למשפחתית של סקודה נחתה בישראל ותשווק הפעם רק בגרסת הביצועים הבכירה בהיצע. תג המחיר צפוי לעמוד על כ-230 אלף שקל

סקודה תשיק בקרוב את האוקטביה RS, גרסה ספורטיבית למשפחתית הצ'כית שתוצע במרכב חמש דלתות (ליפטבק) או סטיישן (קומבי) ותמכר בהזמנה מיוחדת. בשונה מבעבר היא תוצע רק בגרסת "ביצועים" מחוזקת, עם תג-מחיר שצפוי לעמוד על כ-230 אלף שקל.

 

סקודה אוקטביה RS

סקודה אוקטביה RS

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

כמו שאר דגמי אוקטביה, גם ה-RS עברה מתיחת פנים קלה המתרכזת בחרטום שונה עם יחידות תאורה מפוצלות (לד אדפטיבי) וחישוקי "19 בצביעה דו-גונית. בפנים יש מסך תצוגת נתונים צבעוני בלוח המחוונים ומסך מגע גדול ("8) בקונסולה המרכזית. הגרסה המעודכנת תציע גם מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטחים מתים.

 

 

החדשות העיקריות מתמקדות בכל זאת ביחידת ההנעה, שתייצר מעתה 245 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין הוותיק, 25 יותר מכפי שסיפקה אצלנו אוקטביה RS היוצאת. יש תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד (שישה בעבר) שמעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני, לטובת אחיזה טובה יותר של הצמיגים ביציאה מפניות. הביצועים: 6.6 שניות ל-100 קמ"ש (0.3 שניות פחות מה-RS220 היוצאת) ו-250 קמ"ש מרביים (5 קמ"ש יותר).


 

גם המיתלים ב-RS החדשה זכו לכיול שונה, ולטענת סקודה הפכה בקרת היציבות ליברלית יותר במצב ניתוק-חלקי, וכאופציה יוצעו בולמי זעזועים אדפטיביים המשנים את קשיחותם בהתאם למצב הנהיגה הנבחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים